Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2025 (piątek)

Pracownik do spraw obsługi klienta i sprzedaży - Bolesław, małopolskie

Data dodania: 2025-10-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżowe

Numer oferty: StPr/25/0689

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bolesław, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta w punkcie sprzedaży, doradztwo produktowe, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (informacje, zamówienia, doradztwo), obsługa komputera i prostych systemów sprzedażowych, dbanie o estetykę i porządek miejsca pracy, logistyczne planowanie przewozu towarów (bez wymogu formalnego wykształcenia), umawianie dostaw z klientami i koordynacja terminów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: do negocjacji
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące
  • średnie branżowe
Uprawnienia:
  • komunikatywność
  • obsługa programu MS Excel
  • obsługa komputera

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • obsługa kasy fiskalnej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontakcie z klientem, komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, Excel, system sprzedaży), umiejętność planowania i koordynowania dostaw, samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży. Praca w godz. 8.00-16.00 na umowę o pracę lub umowę zlecenie. Preferowany wcześniejszy kontakt telefoniczny w godz. 8.00-15.00. Wynagrodzenie brutto do negocjacji.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Marsz.Józefa Piłsudskiego 33, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Doradcy do spraw zatrudnienia
Nr telefonu: 14 642 24 78
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV

opublikowano: 2025-10-03
Komentarze
Polityka Prywatności