Numer oferty: StPr/25/10232
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szwedzka, 03-420 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wsparcie administracyjne kancelarii w bieżących zadaniach organizacyjnych.
2. Obsługa recepcyjna przyjmowanie gości kancelarii, dbanie o profesjonalny wizerunek miejsca pracy, przygotowanie napojów (kawa, herbata, woda).
3. Obsługa korespondencji odbiór i nadawanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, prowadzenie rejestru
przesyłek przychodzących i wychodzących. Archiwizacja dokumentów porządkowanie akt, prowadzenie segregatorów oraz wsparcie w bieżącym zarządzaniu dokumentacją.
4. Dbanie o ład i porządek w przestrzeni biurowej, w szczególności w strefie recepcyjnej i sali spotkań.
5. Współpraca z zespołem kancelarii przy realizacji codziennych zadań oraz pomoc w czynnościach organizacyjnych.
6. Realizacja drobnych zadań pomocniczych, w tym zamawianie artykułów biurowych oraz kontakt z kurierami i
dostawcami.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Data zakończenia: 05.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 32,00 PLN
Opis wynagrodzenia: Elastyczność czasu pracy (do 20h/tyg.) - możliwość dostosowanie godzin pracy do bieżących potrzeb kancelarii oraz możliwości osobistych pracownika.
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Obsługa urządzeń biurowych
- Pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie średnie zawodowe;
- 2 miesiące doświadczenia zawodowego;
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, administracyjnej lub w obsłudze klienta - mile widziane, lecz niekonieczne;
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz dbałość o szczegóły i porządek w dokumentacji;
- podstawowa obsługa komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna);
- obsługa urządzeń biurowych;
- komunikatywność i kultura osobista;
- umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami kancelarii;
- rzetelność, punktualność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Elastyczne godziny pracy - ok. 20h/tyg.
Kontakt: tel. 537 787 015; e-mail: kancelaria@solczak.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Kancelaria Adwokacka Adw. Adam Solczak
NIP: 8212489518
REGON: 365028903
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szwedzka, 03-420 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 537 787 015
E-mail: kancelaria@solczak.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail