Numer oferty: StPr/25/1419
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sadowa 4, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupu pozostałych usług zakupu; księgowanie wyciągów bankowych, wpłat klientów za świadczone usługi przez spółkę; rozliczanie pozycji rozrachunkowych na karcie kontrahenta; uzgodnienie sald z dostawcami i odbiorcami; analiza i uzgodnienie kont księgowych (syntetycznych i analitycznych); wsparcie podczas zamknięcia miesiąca oraz roku; zastępstwo w zakresie środków trwałych.
*praca w systemie 1-zmianowym 07:00-15:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (specjalność rachunkowość), minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, znajomość zasad rachunkowości, znajomość MS Office, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie. umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W TYCHACH SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 6460010322
REGON: 27054464700000
Krótki opis działalności gospodarczej: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sadowa 4, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Wilk
E-mail: rekrutacja@rpwik.tychy.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail