Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 października 2025 (poniedziałek)

Podinspektor w wydziale gospodarki lokalowej - Siemianowice Śląskie, śląskie

Data dodania: 2025-10-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Pracodawca: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0566

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy:
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Lokalowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

1. Wymagania niezbędne:
a)wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe,
b)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
c)nieposzlakowana opinia,
d)obywatelstwo polskie,
e)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
f)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
a)znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny,
b)umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,
c)komunikatywność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a)obsługa mieszkańców w sprawach mieszkaniowych,
b) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu Wydziału z zakresu:
- zaliczek na wspólnoty mieszkaniowe,
- opłat za media w budynkach stanowiących własność gminy i znajdujących się we władaniu gminy, opłaty za zarządzanie nieruchomościami w zakresie gminy oraz nieruchomościami Skarbu Państwa, kosztów postępowań sądowych wobec najemców zasobu gminy i innych zadań związanych z gospodarką mieszkaniową oraz dochodów z najmu i dzierżawy nieruchomości w zasobie mieszkaniowym gminy,
a)rozliczanie zobowiązań:
- nieruchomości zasobu Gminy,
- wspólnot mieszkaniowych,
b)rejestracja umów wydatkowych w systemie komputerowym KSAT 2000i,
c)bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego/ wewnętrznego.
4. Wymagane dokumenty:
a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,
c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,
d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe staż pracy
(w przypadku posiadania wykształcenia średniego),
f)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,
h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
j)oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie,
k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie,
l)oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
b)obowiązują następujące normy czasu pracy:
- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,
w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,
c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,
ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, parter, brak windy.

6. We wrześniu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją:
Nabór na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Gospodarki Lokalowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.29.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem
do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 13.10.2025 r. - decyduje data wpływu
do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10,
41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.
I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.
II etap selekcji polegać będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych
w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)





Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • nieposzlakowana opinia
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a)wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe,
b)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
c)nieposzlakowana opinia,
d)obywatelstwo polskie,
e)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
f)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
NIP: 6431762982
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Ledwoń
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,
c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,
d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe staż pracy
(w przypadku posiadania wykształcenia średniego),
f)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,
h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
j)oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie,
k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie,
l)oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją:
Nabór na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Gospodarki Lokalowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.29.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem
do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 13.10.2025 r. - decyduje data wpływu
do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10,
41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane., Termin: nabór na stanowisko

opublikowano: 2025-10-03
Komentarze
Polityka Prywatności