Numer oferty: StPr/25/0799
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań w zakresie prowadzenia spraw w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji mienia Skarbu Państwa i Powiatu.
2. Analiza nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu pod kątem możliwości ich udostępnienia.
3. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości będących w zasobie nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu (najem, dzierżawa, czasowe udostępnianie nieruchomosci, itp.).
4. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste oraz darowizną nieruchomościPowiatu i Skarbu Państwa.
5. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na nieruchomościach Skarbu Państwa i Powiatu.
6. Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu.
7. Przygotowanie danych niezbednych do opracowania planów gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu.
8. Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa.
9. Sporządzanie wykazów do Krajowego Zasobu Nieruchomości.
10. Przygotowanie dla Wydziału Finansowego dokumentów niezbędnych do sporządzenia informacji o stanie mienia Powiatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Płaca zasadnicza od 4666,00 plus dodatek stażowy (przy stażu pracy powyżej 5 lat)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa urządzeń biurowych
- prawo jazdy B
- odporność na stres
- systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki gospodarka nieruchomościami, zarzadzanie nieruchomościami, wycena nieruchomości, geodezja, prawo, prawo administracyjne),
2) co najmniej 3 lata pracy,
3) posiadanie obywatelstwa polskiego,
4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
7) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, kodeksu
cywilnego, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office,
3) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
4) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
5) obsługa urządzeń biurowych,
6) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność,
7) odporność na stres,
8) prawo jazdy kategorii B.
8. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby
przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada),
5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku,
8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach,
ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami"
Termin składania ofert upływa w dniu 14.10.2025r. do godziny 14:00.
Link do ogłoszenia: https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fbip.powiat-szamotuly.pl%2Fpliki%2Fpowiatszamotulski%2Fzalaczniki%2F2590%2Fogloszenie-o-naborze-inspektor-ds-gospodarki-nieruchomosciami.docx&wdOrigin=BROWSELINK
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon