Numer oferty: StPr/25/0800
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;
2) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości pod drogi publiczne na podstawie decyzji podziałowych;
3) prowadzenie spraw o zwrot nieruchomości wywłaszczonych;
4) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;
5) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z realizacją inwestycji celu publicznego;
6) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie zobowiązania właściciela, uzytkownika wieczystego lub osoby, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienie nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urzadzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel , użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody;
7) prowadzenie spraw dotyczących ustalania odszkodowania z tytułu szkód i strat oraz zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek lokalizacji na nieruchomościach urządzeń przesyłowych;
8) prowadzenie spraw związanych ze zwotem działek emerytalnych i gruntu pod budynkami po zdaniu gospodarstwa za rentę;
9) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Szamotulskiego;
10) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów;
11) przeprowadzanie oględzin nieruchomości będących przedmiotem prowadzonych postępowań;
12) przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w postępowaniach;
13) zapewnienie opracowania sprawozdań i zestawień w zakresie wykonywanych zadań;
14) przygotowywanie dla potrzeb Starosty, Zarządu i Rady projektów sprawozdań, analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi;
15) współdziałanie z innymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami przy realizacji zadań powiatu;
16) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Płaca zasadnicza od 4666,00 plus dodatek stażowy (przy stażu pracy powyżej 5 lat)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
- prawo jazdy B
- umiejętność analitycznego myślenia
- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawo, gospodarka nieruchomościami, geodezja),
2) co najmniej 3 lata pracy,
3) posiadanie obywatelstwa polskiego,
4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności:
- Kodeks cywilny,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości,
- Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa o drogach publicznych,
- ustawa o scaleniu i wymianie gruntów.
2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
3) umiejętność analitycznego myślenia;
4) samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office;
6) prawo jazdy kategorii B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby
przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada),
5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku,
8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach,
ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektora ds. uregulowań prawnych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami"
Termin składania ofert upływa w dniu 14.10.2025r. do godziny 14:00.
Link do ogłoszenia: https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fbip.powiat-szamotuly.pl%2Fpliki%2Fpowiatszamotulski%2Fzalaczniki%2F2591%2Fogloszenie-o-naborze-inspektor-ds-uregulowan-prawnych-gruntow.docx&wdOrigin=BROWSELINK
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon