Numer oferty: StPr/25/1887
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Peowiaków 96, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie badań diagnostycznych, opracowanie wyników badań w ramach walidacji/ weryfikacji, opracowanie sprawozdań z badań,
kontrola jałowości powietrza i powierzchni, udzielanie informacji klientowi z dodatnimi wynikami, sprawdzanie czystości powietrza w cieplarkach, wykorzystanie organizmów testowych do sprawdzania pożywek i potwierdzenia ważności wyników badań, sprawdzanie aktywności surowic, sporządzanie sprawozdań dla potrzeb statystyki z zakresu badań diagnostycznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 345 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: diagnosta laboratoryjny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy
- osoba dokładna
- osoba sumienna
- komunikatywność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty mogą Państwo uzyskać na stronie: https://pssezamosc.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/mlodszy-asystent-asystent-starszy-asystent-diagnosta-laboratoryjny.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
NIP: 9221065818
REGON: 000300274
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Peowiaków 96, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
E-mail: psse.zamosc@sanepid.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV oraz list motywacyjny/podanie o pracę należy składać do 15.10.2025r. w sekretariacie PSSE w Zamościu ul. Peowiaków 96,
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail