Numer oferty: StPr/25/0603
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, określanie potrzeb socjalnych i bytowych załogi oraz opracowywanie planów w tym zakresie, ustalanie terminówi przestrzeganie praw pracowników do urlopów, nagród jubileuszowych, dodatkówstażowych, awansów i innych świadczeń pracowniczych, sporządzanie sprawozdań do WSSE, GUS i innych, nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP, przyjmowanie zamówień oraz gospodarowanie środkami trwałymi, zarządzanie mieniem ruchomym i nieruchomym, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i pieczątek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 860 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy: 7:25-15:00
CV, list motywacyjny, kopie ukończenia studiów wyższych, kopie świadect pracy, kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finase i rachunkowość, zarządzanie bądź pokrewne
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych (Windows, Windows Server)
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
- obsługa programu Power Point
- obsługa komputera MS Office (Word, Excel)
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia:
- dyspozycyjność
- współpraca w grupie
- sumienność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność syntetycznego myślenia
- Zaangażowanie
- skrupulatność
- prawo jazdy B
- umiejętność redagowania pism oficjalnych i urzędowych poprawną polszczyzną
- odpowiedzialność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim
NIP: 7431622684
REGON: 000594471
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Puzyrewska
Nr telefonu: 897672322
E-mail: ek.psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie ukończenia studiów wyższych, kopie świadect pracy, kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje na adres: ek.psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail