Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 listopada 2025 (niedziela)

Specjalista ds. kadrowo-płacowych - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-10-01
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/4922

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Cieszyńska 2, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zadań specjalisty ds. kadrowo- płacowych należy, w szczególności:
1. prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowników;
2. przygotowywanie i kompletowanie, zgodnie z dyspozycjami Dyrektora, dokumentów dotyczących pracowników;
3. obsługa programu kadrowo-płacowego oraz prowadzenie dokumentacji i ewidencji kadrowej, a w tym:
a) dokumentacji i ewidencji zatrudnienia pracowników,
b) ewidencji urlopów i innych zwolnień od pracy,
c) ewidencji badań lekarskich pracowników,
d) ewidencji szkoleń bhp,
e) dokumentacji dotyczącej wszelkich dodatków oraz nagród;

4. prowadzenie obsługi umów cywilnoprawnych w programie kadrowo-płacowym;
5. kontakt z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań oraz obsługa programu "Płatnik";
6. wykonywanie czynności z zakresu administrowania danymi osobowymi pracowników oraz dbałość o ochronę danych osobowych;
7. przygotowywanie materiałów pomocniczych oraz współpraca z Dyrektorem w zakresie polityki kadrowej Instytutu;
8. terminowe i zgodne z przepisami przygotowywanie decyzji pracodawcy w sprawach kadrowych (porozumienia, aneksy, okresowe badania lekarskie, szkolenia itp.);
9 . prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników na podstawie dostarczanych list obecności;
10. obsługa programu komputerowego w części płacowej;
11. sporządzanie list płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami;
12. sporządzanie list wypłat zasiłków z funduszu ZUS na podstawie otrzymanych dokumentów;
13. dokonywanie wszelkich potrąceń z listy płac;
14. naliczanie podatku dochodowego oraz sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach;
15. prowadzenie dokumentów dotyczących zasiłków;
16 .przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów emerytalno- rentowych, kapitału początkowego i innych, na wniosek pracowników;
17. sporządzanie raportów miesięcznych o potrąconych składkach na ubezpieczenie społeczne i terminowe przekazywanie do ZUS-u poprzez program PŁATNIK;
18 .przekazywanie raportów miesięcznych dotyczących składek społecznych DRA i informacji dot. miesięcznych zaliczek na podatek od osób fizycznych PIT 4R do realizacji przelewów z nimi związanych;
19. dokonywanie rozliczeń wynagrodzeń kwalifikowalnych w projektach realizowanych przez Instytut lub współrealizowanych w oparciu umowy z innymi instytucjami zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami ustalonymi przez pracodawcę;
20. sporządzanie dokumentów dotyczących rozliczeń wynagrodzeń w projektach,
21. obsługa programu POLON w zakresie stanu i warunków zatrudnienia pracowników Instytutu;
22. obsługa aplikacji współpracujących z programem kadrowo-płacowym;
23. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spaw związanych z zatrudnieniem i wynagradzaniem pracowników;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 9 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • obsługa komputera - pakiet programów office
  • Certyfikowany kurs: kadry i płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima
  • doświadczenie w pracy w zespole

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
NIP: 6772201345
REGON: 35658293400000
Krótki opis działalności gospodarczej: inst rozw.miast
Adres www: www.irmir.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Cieszyńska 2, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Dubiel
Nr telefonu: 501176724
E-mail: kadry@irmir.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-10-01
Komentarze
Polityka Prywatności