Numer oferty: StPr/25/1101
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie projektu zmian i obsługa bieżąca umowy zawartej z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020.
2.Przygotowanie projektu zmian i obsługa bieżąca umowy zawartej z Warmińsko-Mazurską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A w Olsztynie w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
3.Opracowywanie projektów dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zadań Biura Instrumentów Finansowych.
4.Przygotowanie propozycji zaleceń dotyczących prawidłowej realizacji w/w umów.
5.Ustalanie prawidłowej interpretacji treści programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby realizacji w/w umów.
6.Przygotowywanie informacji, opinii do projektów regulacji/dokumentów unijnych i krajowych związanych z instrumentami finansowymi.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia od 5600,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego)
pierwsza umowa na czas określony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: a.Wymagania niezbędne:
1.Wykształcenie wyższe magisterskie kierunek: prawo;
2.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
5.Nieposzlakowana opinia;
6.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b.Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu województwa;
2.Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i/lub instytucjach otoczenia biznesu i/lub sektorze bankowym w zakresie: przygotowywania, analizy, weryfikacji umów;
3.Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks spółek handlowych;
4.Znajomość programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 w zakresie działań planowanych do realizacji poprzez instrumenty finansowe (pożyczki);
5.Umiejętność interpretacji przepisów prawa;
6.Umiejętność formułowania myśli, argumentów i opinii;
7.Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office, w tym bardzo dobra znajomość Microsoft Excel) oraz urządzeń biurowych;
8.Znajomość języka angielskiego;
9.Umiejętności analityczne;
10.Komunikatywność, dokładność, staranność, pozytywne nastawienie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
E-mail: j.gacioch@warmia.mazury.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3.Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4.Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany);
5.Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
6.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
7.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
8.Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
9.Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
10.Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
11.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
*Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
VI. Dokumenty dodatkowe:
1.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3.Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail