Numer oferty: StPr/25/1105
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 89/91, 10-552 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa procesu zarządzania inteligentnymi specjalizacjami województwa warmińsko-mazurskiego, m.in.:
a) opracowywanie koncepcji zarządzania inteligentnymi specjalizacjami regionu;
b) koordynowanie działań zaplanowanych w ramach projektów dotyczących inteligentnych specjalizacji, w tym finansowanych ze środków Unii Europejskiej i monitorowanie efektów ich wdrażania.
2. Udział w zarządzaniu procesem przedsiębiorczego odkrywania regionalnych inteligentnych specjalizacji, w tym tworzenie koncepcji i obsługa procesu.
3. Przygotowywanie propozycji działań służących wspieraniu przedsiębiorczości, innowacyjności regionu.
4. Opracowywanie propozycji zakresu badań w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności oraz inteligentnych specjalizacji województwa.
5. Współpraca z podmiotami zaangażowanymi w proces zarządzania inteligentnymi specjalizacjami województwa warmińsko-mazurskiego oraz przedsiębiorczego odkrywania regionalnych inteligentnych specjalizacji (instytucje otoczenia biznesu, nauka, przedsiębiorcy, administracja).
6. Zbieranie i upowszechnianie informacji nt. źródeł finansowania wsparcia przedsiębiorczości, innowacyjności oraz rozwoju inteligentnych specjalizacji z poziomu europejskiego.
7. Analiza wykorzystania środków publicznych (w tym Unii Europejskiej) w kontekście wsparcia przedsiębiorczości i innowacyjności regionu, w tym na potrzeby rocznego raportu z monitorowania inteligentnych specjalizacji województwa warmińsko-mazurskiego.
8.Tworzenie i aktualizacja baz danych podmiotów funkcjonujących w obszarach inteligentnych specjalizacji województwa.
9. Promocja idei inteligentnych specjalizacji w województwie warmińsko-mazurskim wśród podmiotów sektora biznesu, nauki, instytucji otoczenia biznesu, administracji.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia od 6000,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego)
pierwsza umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art.16 i 19)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, socjologia
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wykształcenie wyższe magisterskie kierunek: ekonomia, zarządzanie, socjologia;
2. Co najmniej 3 lata stażu pracy;
3. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
7. Nieposzlakowana opinia;
8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu województwa;
2. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w zakresie współpracy z biznesem lub nauką lub instytucjami otoczenia biznesu;
3. Znajomość tematyki inteligentnych specjalizacji, ze szczególnym uwzględnieniem inteligentnych specjalizacji województwa warmińsko-mazurskiego;
4. Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych;
5. Wiedza w zakresie gospodarki regionu oraz innowacji;
6. Znajomość programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 w zakresie Priorytetu I;
7. Umiejętność redagowania testów informacyjnych tzw. lekkie pióro;
8. Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
9. Umiejętność realizacji lub rozliczania projektów UE;
10. Umiejętność pracy w zespole;
11. Komunikatywność, kreatywność, terminowość, odpowiedzialność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
E-mail: j.gacioch@warmia.mazury.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub oświadczenie o tej znajomości;
6. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany);
7. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
10. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
11. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
12. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
13. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
VI. Dokumenty dodatkowe:
1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
1) składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, numer ogłoszenia oraz symbol stanowiska) w Biurze Organizacyjnym i Kancelarii Ogólnej Departamentu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn) wejście od ul. Kościuszki, parter (pok. nr 1), pn. 8:00 -16:00; wt. - pt. 7:30 15:30)
lub
2) przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie Departament Organizacyjny Biuro Spraw Pracowniczych ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn
z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - wskazać nazwę stanowiska i numer ogłoszenia.
O zachowaniu terminu złożenia aplikacji decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje doręczone po terminie składania dokumentów oraz w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane, zostaną zwrócone do nadawcy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail