Numer oferty: StPr/25/1099
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Głowackiego 17, 10-051 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Wykonywanie wstępnej kontroli wpływających dokumentów.
2.Kontrola dokumentów przed ich zadekretowaniem tj. sprawdzenie czy dowód spełnia wymogi Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Finansowo-Księgowych i posiada podpisy osób uprawnionych do kontroli merytorycznej, formalnej i rachunkowej oraz wstępną kontrolę Skarbnika i podpisy zatwierdzających wypłatę.
3.Wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych operacji gospodarczych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym w zakresie zadań biura.
4.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji księgowej budżetu województwa warmińsko-mazurskiego (organu) w zakresie zadań biura, ewidencji księgowej środków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
5.Kwalifikowanie dokumentów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych przez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych (dekretacja).
6.Prowadzenie bieżącej analizy księgowej dotyczącej uzgadniania sald kont analitycznych z zapisami na odpowiednich kontach syntetycznych.
7.Weryfikowanie sald rozrachunków na koniec okresów sprawozdawczych.
8.Analiza zrealizowanych dochodów budżetowych i wydatków budżetowych samorządowych jednostek budżetowych.
9.Okresowe ustalanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów na koniec roku obrotowego oraz rozliczanie wyników inwentaryzacji.
10.Prawidłowe i terminowe sporządzanie cząstkowego sprawozdania z wykonania budżetu, sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z zakresu operacji finansowych w zakresie zadań biura.
11.Sporządzanie lub przenoszenie na nośnik informatyczny wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości w zakresie zadań biura.
12.Sporządzanie pism zleconych przez przełożonych.
13.Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, innymi podmiotami oraz instytucjami kontrolnymi.
14.Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji i terminowe przekazywanie do archiwum.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: pierwsza umowa na czas określony, wysokość wynagrodzenia 6000 zł brutto + dodatek stażowy(nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie branżowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: a.Wymagania niezbędne:
1.W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków:
a)posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu ekonomicznym i co najmniej 5 lat stażu pracy;
b)posiadanie wykształcenia wyższego.
2.Co najmniej 3 lata stażu pracy;
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
6.Nieposzlakowana opinia;
7.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b.Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
2.Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową;
3.Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych i rachunkowości;
4.Umiejętność pracy w zespole;
5.Umiejętność obsługi programów komputerowych, w szczególności - pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych;
6.Komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, terminowość.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
E-mail: j.gacioch@warmia.mazury.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3.Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4.Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
5.Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany);
6.Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
7.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
8.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
9.Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
10.Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
11.Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
12.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
VI. Dokumenty dodatkowe:
1.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail