Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 października 2025 (wtorek)

Podinspektor (departament finansów i skarbu biuro ds. wynagrodzeń i rozliczeń) - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-01
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/1107

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Głowackiego 17, 10-447 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kontrola dokumentów finansowo-księgowych.
2. Przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione.
3. Realizacja płatności w zakresie Biura ds. Wynagrodzeń i Rozliczeń.
4. Wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych operacji gospodarczych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym w zakresie zadań biura.
5. Analiza zrealizowanych dochodów budżetowych i wydatków budżetowych.
6. Uzgadnianie dochodów z przychodami oraz wydatków z kosztami, poziomu zaangażowania środków i pozostałych kont pozabilansowych.
7. Prowadzenie i sporządzanie rozliczeń podatku od towarów i usług województwa.
8. Wyliczanie wskaźnika proporcji i preproporcji na dany rok.
9. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.
10. Sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości.
11. Archiwizowanie dokumentów.

Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia od 5600,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego)
pierwsza umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art.16 i 19)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 lata stażu pracy;
b) posiadanie wykształcenia wyższego.
2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
5. Nieposzlakowana opinia;
6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatku od towarów i usług;
3. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy zastosowaniu przepisów Ustawy o rachunkowości.
4. Umiejętność obsługi komputera (programów - pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, finansowo-księgowych) oraz urządzeń biurowych,
5. Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej;
6. Komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
E-mail: j.gacioch@warmia.mazury.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany);
6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
VI. Dokumenty dodatkowe:
1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-10-01
Komentarze
Polityka Prywatności