Numer oferty: StPr/25/0792
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
m.in.:
1. Prowadzenie zadań wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych, w tym m.in.:
kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie pod względem formalno-prawnym
postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Grzmiąca z uwzględnieniem zasad
i procedur instytucji pośredniczących w realizacji zadań,
sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie informacji
przekazanych przez pracownika merytorycznego urzędu,
przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z procedurami określonymi
w ustawie oraz w Regulaminie,
prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami (odpowiedzi na zapytania
zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności
dokumentacji przetargowej, sporządzonej w postępowaniach o zamówienia
publiczne),
przekazywanie informacji o wynikach postępowania w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego kierownikowi jednostki, pracownikowi merytorycznemu
i skarbnikowi gminy,
prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
oraz nadzór nad jej realizacją,
nadzór nad terminowością zwrotu wadiów oraz zabezpieczenia należytego wykonania
umowy,
prowadzenie spraw związanych z ewentualnymi protestami i odwołaniami,
kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych zgodnie
z przepisami prawa,
monitorowanie przebiegu wykonywania zamówień publicznych,
prowadzenie systematycznej współpracy z osobami uczestniczącymi w postępowaniu
o zamówienie publiczne w zakresie sporządzania dokumentacji, planowania
i przygotowania prowadzenia postępowania oraz opiniowania dokumentów z zakresu
zamówień publicznych przygotowywanych przez komórki merytoryczne urzędu,
opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych oraz ich bieżąca aktualizacja
w powiązaniu z budżetem gminy,
prowadzenie rejestru postępowań o udzieleniu zamówień publicznych,
opracowywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach oraz analiz, ocen
i informacji dotyczących powierzonych zadań,
przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu powierzonych zadań,
opracowywanie oraz aktualizowanie procedur i regulaminu udzielania zamówień
publicznych przez urząd,
bieżąca współpraca z obsługą prawną urzędu oraz Urzędem Zamówień Publicznych
w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących postępowań o udzielenie
zamówienia publicznego,
nadzór nad prawidłową realizacją zamówień publicznych prowadzonych przez
komórki organizacyjne urzędu.
2. Wykonywanie czynności związanych z realizacją inwestycji gminnych,
a w szczególności prowadzenie spraw związanych z realizacją robót budowlanych,
usług i dostaw dla inwestycji, w tym:
sporządzania opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia,
określenie warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert,
sporządzanie wzorów umów oraz przygotowanie innych dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie
z ustawą PZP oraz regulacjami wewnętrznymi w zakresie merytorycznym
przydzielonych zadań,
zlecanie wykonania dokumentacji technicznej i kosztorysowej i innej niezbędnej
(w tym uzgodnień) w zakresie budowy, przebudowy, remontów, modernizacji itp.
(w tym nadzoru inwestorskiego, nadzoru autorskiego) w ramach zadań prowadzonych
przez Gminę oraz ich koordynacja i weryfikacja,
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji inwestycji realizowanych przez
Gminę, m.in. w zakresie przekazania placu budowy, odbiorów częściowych
i końcowych, uzyskiwania świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków
oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
koordynacja robót budowlanych, w tym:
o udział w odbiorach robót budowlanych i radach budowy, a także w kontrolach
terenowych,
o monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji i kontrola zgodności
z dokumentacją projektową i umową,
o organizowanie rad budowy i sporządzanie protokołów z rad budowy,
o wykonywanie czynności związanych z realizacją roszczeń z tytułu rękojmi
i gwarancji,
o dochodzenie kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego,
opracowywanie projektów koncepcji inwestycji,
szacowanie kosztów inwestycji, remontów i robót towarzyszących,
weryfikacja kosztorysów na roboty dodatkowe i nieprzewidziane,
opracowywanie projektów aneksów do umów na roboty lub usługi budowlane,
realizacja dostaw/zakupów dla realizowanych inwestycji i koordynacja ich dostaw,
rozliczanie kosztów inwestycji zakończonych,
przygotowywanie na polecenie przełożonego sprawozdań i analiz z realizowanych
inwestycji,
wnioskowanie o zmiany w budżecie gminy w związku z planowanymi
i realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi,
przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu powierzonych zadań,
archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: nabór do 10.10.2025 do godz 12
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Preferowane wykształcenie: min. średnie.
2. Mile widziane doświadczenie w zamówieniach publicznych.
3. Brak skazania kandydata prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Biegła znajomość obsługi komputera.
7. Posiadanie obywatelstwa polskiego w rozumieniu ustawy z dnia 2 kwietnia 2009 r.
o obywatelstwie polskim.
8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
9. Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku
objętym naborem oraz znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania
i kompetencji administracji samorządowej, w szczególności:, ustawy Prawo zamówień
publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
samorządowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Grzmiąca
NIP: 6731460943
REGON: 000537645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patryk Markowski
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: nabór do 10.10.2025 do godz 12
https://bip.grzmiaca.org.pl/public/?id=235995
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście