Numer oferty: StPr/25/0562
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Opracowywanie projektów i wniosków aplikacyjnych służących pozyskiwaniu przez miasto środków zewnętrznych;
2.Analizowanie, opiniowanie i monitorowanie projektów i wniosków aplikacyjnych przygotowywanych przez Wydziały Urzędu Miejskiego i miejskie jednostki organizacyjne w celu uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych;
3.Monitorowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów realizowanych ze środków zewnętrznych;
4.Sporządzania wniosków o płatność oraz sprawozdań okresowych dotyczących projektów realizowanych przez miasto;
5.Koordynowanie i analizowanie wszystkich dostępnych środków zewnętrznych
w zakresie możliwości pozyskania środków finansowych oraz przekazywanie informacji w tym zakresie odpowiednim wydziałom Urzędu Miejskiego i miejskim jednostkom organizacyjnym;
6.Bieżąca współpraca z Wydziałami UM i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
w zakresie zagadnień dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów;
7.Przygotowywanie projektów umów z inwestorami i innych dokumentów związanych
z realizacją wspólnych przedsięwzięć oraz współpraca z Wydziałami UM oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie;
8.Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie powierzonych zadań;
9. Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji dotyczących wykonywanych zadań;
10.Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia;
11.Przejawianie inicjatywy w celu zapewnienia pełnej realizacji powierzonych zadań;
12Bieżące załatwianie otrzymanej korespondencji;
13.Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach;
14.Zgłaszanie wniosków w sprawie usprawnienia pracy, postępu techniczno-ekonomicznego i organizacyjnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze od 6.000 zł brutto plus dodatek stażowy (uzależniony od stażu pracy) oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
6.wykształcenie wyższe magisterskie,
7.min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych: unijnych, krajowych,
8. min. 3-letni staż pracy,
9.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (word, excel,) i urządzeń biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
1.prawo jazdy kat. B,
2.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność,
3.zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, dyspozycyjność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, opanowanie, niekonfliktowość,
4.znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków realizowanych ze środków unijnych, informacji i promocji, przepisów w zakresie zamówień publicznych,
5.znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Suwałkach
NIP: 8441121381
REGON: 000523376
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Buraczewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2)własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
3)wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
4)własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a)nieposzlakowanej opinii,
b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych,
d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
5)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,
6)kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1,
przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki.
2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
10 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki.
2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
10 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.