Numer oferty: StPr/25/1461
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jaśminowa 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Określenie potrzeb finansowych oraz zapewnienie ciągłości wypłat świadczeń i dodatków realizowanych przez Departament, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i aktualizacją planu potrzeb rzeczowo-finansowych oraz wydatków budżetowych dotyczących wypłacanych przez Departament świadczeń i dodatków, prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem sprawozdań rzeczowo-finansowych oraz informacji, ocen, prognoz i analiz z zakresu prowadzonych zadań.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Elblągu Departament Świadczeń Rodzinnych, Referat Alimentów, Wypłat i Windykacji Świadczeń
Czas pracy: pełny etat, równoważny system czasu pracy 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:październik/listopad 2025 r.
Nabór do 10.10.2025r., więcej informacji o naborze na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 550 do 7 640 PLN
Opis wynagrodzenia: W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: administracyjne lub prawnicze, lub ekonomiczne; co najmniej 3-letni staż pracy;
znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o świadczeniach rodzinnych w tym w szczególności rozdział 7, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów w tym w szczególności rozdział 5, ustawa o finansach publicznych art. 44 ust. 3, art. 104, art. 126, art. 129, art. 170 ust. 1, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy; umiejętność nawiązywania kontaktów; umiejętność planowania i organizacji pracy na stanowisku; postawa etyczna, bezstronność, cierpliwość, uprzejmość, odporność na stres;obowiązkowość, dyspozycyjność, rzetelność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;znajomość programu komputerowego obsługującego świadczenia.
Więcej informacji o wymaganiach znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Elblągu
NIP: 5780007338
REGON: 000595111
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Cholewińska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Życiorys (CV) podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.
Ważne - wyłącznie kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału
w kolejnym etapie naboru.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 10 października 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. planowania potrzeb finansowych, ocen, analiz i sprawozdawczości w Departamencie Świadczeń Rodzinnych, Referat Alimentów, Wypłat i Windykacji Świadczeń w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 10 października 2025 r.: za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,
Informacje o naborze znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 10.10.2025r.