Numer oferty: StPr/25/0599
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Rejestracja, wyrejestrowywanie pojazdów, podlegających rejestracji w myśl ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Prowadzenie w formie informatycznej ewidencji druków ścisłego zarachowania, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, otrzymywanych i wydawanych w zw. z ewidencją i rejestracją pojazdów oraz uprawnień do kierowania pojazdami.
Wydawanie decyzji administracyjnych o nadaniu cech identyfikacyjnych na nadwoziach, podwoziach lub ramach pojazdów.
Ochrona tajemnicy państwowej o przekazywanych dokumentach i tablicach rejestracyjnych Wojewodzie Mazowieckiemu.
Wydawanie, zatrzymywanie i cofanie uprawnień do kierowania pojazdami.
Prowadzenie dokumentacji kierujących i osób bez uprawnień do kierowania pojazdami.
Ochrona danych osobowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze "Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji" dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce "Oferty pracy", oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Nisku
NIP: 8652078937
REGON: 830413484
Adres www: https://powiatnizanski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Kusz
Nr telefonu: 158412700
E-mail: poczta@powiatnizanski.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze "Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji" dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce "Oferty pracy", oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail