Numer oferty: StPr/25/1147
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -prowadzenie spraw zaopatrzenia i wyposażenia sądu w materiały, towary i usługi,
- prowadzenie książek obietów budowlanych,
- przygotowanie projektów umów,
- obsługa systemu zamówień publicznych,
- wprowadzanie zamówień i faktur w systemie SAP,
- nadzór nad prawidłową realizacją umów,
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru konkursowego oraz wzorów oświadczeń , które należy dołączyć do aplikacji znajdują się na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.10.2025
Data zakończenia: 14.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: umowa na czas określony 6 miesięcy (umowa na staż urzędniczy), po zdanym egzaminie umowa na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL)
- OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania dodatkowe:
- staż pracy na stanowiskach związanych z udzieleniem zamówień publicznych i administrowaniem nieruchomościami,
- biegła obsługa edytora tekstów Word i arkusza kalkulacyjnego Excel
- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,
- zdolności analityczne,
- znajomość techniki pracy biurowej,
- kreatywność, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych,gospodarowania mieniem publicznym, prawa zamówień publicznych , prawa budowlanego w zakresie kontroli i przeglądów technicznych obiektów.
- znajomość prowadzenia książki obiektu budowlanego,
- mile widziana znajomość obsługi systemu SAP ZSRK
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
NIP: 6652690152
REGON: 311615057
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Emilia Kalińska
Nr telefonu: 63 2464590
E-mail: kadry@konin.so.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru konkursowego oraz wzorów oświadczeń , które należy dołączyć do aplikacji znajdują się na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl
Komplet dokumentów należy złożyć w terminie do 13.10.2025 :
- pocztą na adres Sądu Okręgowego w Koninie ul. Energetyka 5 , 62-510 Konin, w zamkniętej kopercie z dospiskiem "konkurs OA.Kd.1101.17.2025" lub osobiście w Oddziale Administracyjnym Sądu Okręgowego w Koninie.
W przypadku przesłania zgłoszenia za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail