Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 października 2025 (piątek)

Główny specjalista ds. administrowania drogami (nr oferty: 87/2025) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-30
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektrotechnika/budownictwo/administracja/prawo

Numer oferty: StPr/25/10091

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Planowanie zadań inwestycyjnych związanych z budową obiektów infrastruktury oświetleniowej.
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji.
3. Przygotowywanie i procedowanie zawieranych umów.
4. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na wyłonienie wykonawców zadań realizowanych przez ZDM.
5. Uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych, zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
6. Zarządzanie projektami w fazie projektowania i realizacji, z wyłączeniem nadzoru inwestorskiego.
7. Współudział w inicjowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji infrastruktury oświetleniowej.
8. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
9. Bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa.
10. Przygotowywanie danych (zestawienie i wykaz zdemontowanych i zamontowanych opraw, bieżąca weryfikacja i aktualizacja zestawienia w zakresie listy ulic, typu i mocy opraw, weryfikacja i analiz protokołów konieczności, protokołów odbioru, faktur oraz kosztorysów) i sporządzanie audytów powykonawczych w zakresie wymiany opraw oświetleniowych.
11. Wsparcie w prowadzeniu bazy danych w zakresie dostaw, prowadzonych wymian oraz ponoszonych kosztów.
12. Procedowanie spraw dotyczących uszkodzeń infrastruktury oświetleniowej.
13. Przygotowywanie dokumentów dla zakończonych zadań inwestycyjnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 10 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Zawód: technik drogownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Technik drogownictwa (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektrotechnika/budownictwo/administracja/prawo
Uprawnienia:
  • Prawo kat. B
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: wyższe o profilu: elektrotechnika, budownictwo, administracja, prawo.
2. Minimum 4 lata stażu pracy.
3. Prawo jazdy kat. B.
4. Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel).
5. Nieposzkalowana opinia.
6. Obywatelstwo polskie.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub publicznych na stanowiskach.
związanych z planowaniem inwestycji dotyczących infrastruktury technicznej.
2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń informatycznych.
3. Znajomość procedur i przepisów, w tym Ustawa Prawo Budowlane i Ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
4. Posiadanie niżej wymienionych cech osobowości: samodzielność, kreatywność, sumienność, asertywność, odpowiedzialność, uczciwość, punktualność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres i presję zewnętrzną, umiejętność pracy w zespole.
5. Chęć rozwijania nowych umiejętności, poznawania i wdrażania nowych technologii.
6. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie.
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku.
5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).

Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.

Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 10.10.2025 r. do godziny 15:30.

Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.

Miejsce wykonywania pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa - Wola
Godziny pracy: 7:30 - 15:30

Pełna treść oferty znajduje się na stronie: //zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: OLGA GODLEWSKA
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie.
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku.
5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: //zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

opublikowano: 2025-09-30
ostatnia aktualizacja: 2025-10-03
Komentarze
Polityka Prywatności