Numer oferty: StPr/25/0509
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne:
1) Planowanie oraz realizacja zadań inwestycyjnych.
Zakres ogólnych obowiązków:
1) Analiza danych wejściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich.
2) Tworzenie baz danych obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich.
3) Inicjowanie i organizowanie badań przedprojektowych w zakresie powierzonych zadań.
4) Planowanie roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych.
5) Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji.
6) Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w zakresie procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych (w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).
7) Współpraca z Wydziałem Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami w zakresie podziałów geodezyjnych i regulacji terenowo-prawnych związanych z realizacją inwestycji miejskich,
8) Współpraca z Wydziałem Infrastruktury i Zieleni Miejskiej w zakresie remontów drogowych,
9) Współpraca z Biurem Zamówień Publicznych w zakresie powierzonych zadań.
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 do 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca inwestycyjny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne z zakresu budownictwa, architektury, elektrotechniki,
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1. obywatelstwo polskie*,
2. wykształcenie wyższe,
3. staż pracy - minimum 4 lata,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, architektury, elektrotechniki,
2. doświadczenie zawodowe: - praca na stanowiskach związanych z uczestniczeniem w realizacji przedsięwzięć infrastrukturalnych lub kubaturowych, udział przy realizacji inwestycji budowlanych,
3. uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi,
4. znajomość procesu inwestycyjnego
5. znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
6. wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział,
7. obsługa komputera edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, znajomość programów do kosztorysowania, autocad,
8. predyspozycje osobowościowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) sumienność,
c) samodzielność,
d) umiejętność dobrej organizacji pracy
e) kreatywność, zaangażowanie
f) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko pracy na 3 piętrze (winda),
2. praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie,
3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo,
5. wysiłek umysłowy.
Data rozpoczęcia zatrudnienia: październik-listopad 2025 r.
Praca w godzinach: 7:00- 15:00
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjna: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
NIP: 8550020644
REGON: 000591900
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Czerniawska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Inwestycji Miejskich. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
9. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
11. klauzula informacyjna dla kandydata.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Główny specjalista w Wydziale Inwestycji Miejskich terminie do dnia 10 października 2025 roku.
Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.