Numer oferty: StPr/25/1849
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych zadań:
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi, w tym
m.in. prowadzenie postępowań, kontroli, rejestrów, aktualizacja baz danych, tworzenie aktów
prawnych,
2) współpraca z podmiotami i jednostkami realizującymi zadania z zakresu utrzymania czystości
i porządku na terenie miasta,
3) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
4) kontrolowanie i nadzorowanie poprawności funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych (PSZOK),
5) podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego
gospodarowania odpadami komunalnymi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 5000 zł
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
co najmniej wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy lub wyższe.
Wymagania dodatkowe:
mile widziane doświadczenie w pracy samorządowej,
preferowane wykształcenie na kierunku administracyjnym, ekonomicznym, ochrony
środowiska;
dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi edytorów tekstu,
podstawowa znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji
podatkowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o odpadach, prawo ochrony środowiska
oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw;
umiejętność analizowania i wdrażania przepisów prawnych;
wysoka kultura osobista, rzetelność, samodzielność myślenia i działania, bardzo dobra
organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
NIP: 8392919310
REGON: 000523873
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Szewczyk
Nr telefonu: 598154309
E-mail: kadry@um.ustka.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe
lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy,
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia
oraz posiadane umiejętności i uprawnienia,
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na samodzielne stanowisko BR":
w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana
Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka,
za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10 października 2025 r. Dokumenty, które wpłyną
po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu
do Urzędu. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu
Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel.
59 8154309.
8. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej - RODO) informuję, iż:
1) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustka z siedzibą -Urząd Miasta
Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
1) listownie na adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka,
2) telefonicznie 59 8154300,
3) fax - 59 8152900,
4) przez email: bom1@um.ustka.pl.
2) Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email:
iod@ um.ustka.pl.
3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane są przetwarzane w celu:
a) Przyjęcia dokumentów rekrutacyjnych,
b) Przeprowadzenia procesu rekrutacji,
c) Archiwizacji dokumentów.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b) RODO, tj. w celu
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust.1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie
danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze.
Obowiązek prawny ciążący na administratorze jest określony w prawie krajowym w szczególności wynika
z art. 221 par. 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4) Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji jednak
nie dłużej niż rok od chwili złożenia dokumentów.
Okres wskazany powyżej może zostać przedłużony do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych
roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed
takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
5) Odbiorcy danych
Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom.
6) Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
7) Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych
nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym
inspektorem ochrony danych.
8) Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego
się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Wymóg podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania skutkuje brakiem możliwości
udziału w procesie rekrutacyjnym.
10) Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail