Numer oferty: StPr/25/4869
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Józefa 21, 31-056 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Obsługa kancelaryjna i bezpośrednia Klientów w tym:
-ewidencjonowanie/ rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dedykowanych systemach informatycznych
przyjmowanie korespondencji dostarczanej bezpośrednio przez klientów, przez Pocztę Polską / Firmy kurierskie
-udzielanie telefonicznych i bezpośrednich informacji klientom
-obsługa systemów informatycznych w zakresie obiegu dokumentów w MOW NFZ w Krakowie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 675 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: średnie lub wyższe, kierunek wykształcenia: dowolny, doświadczenie zawodowe: w przypadktałcenia średniego wymagany jest trzyletni staż pracy/doświadczenie zawodowe, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy/doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, umiejętności: znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), dobra komunikacja z klientami, dobre planowanie i organizowanie pracy, radzenie sobie ze stresem, praca pod presją czasu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Narodowy Fundusz Zdrowia Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie
NIP: 6762274880
REGON: 015817985
Krótki opis działalności gospodarczej: NFZ
Adres www: www.nfz-krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Joanna Babicz
E-mail: Joanna.Babicz@nfz-krakow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny