Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 7 października 2025 (wtorek)

Podinspektor w wydziale rozwoju i inwestycji - Gorlice, małopolskie

Data dodania: 2025-09-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska, architektura

Numer oferty: StPr/25/0842

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych oraz rocznych planów inwestycji i remontów; Przygotowywanie materiałów do przetargów, a w szczególności do specyfikacji warunków zamówienia; Przygotowanie projektów umów o roboty budowlane; Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych; Przygotowywanie i obsługa powiatowych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z udokumentowaniem pełnego cyklu inwestycyjnego, oddaniem do użytku obiektów powstałych po procesach inwestycyjnych, w tym szczególności: a) przygotowywanie zleceń na opracowanie dokumentacji projektowych oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów/ekspertyz/koncepcji i innych oraz monitoring prawidłowości realizacji ww. umów; b) uzyskanie ewentualnych niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, zgód, opinii; c) weryfikowanie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z zakresem rzeczowym i kompletności, a także uczestnictwo w jej odbiorach; d) opracowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót w organach administracji architektoniczno-budowlanej; e) przygotowywanie zleceń dotyczących nadzoru inwestorskiego, autorskiego, ewentualnie innych niezbędnych przy realizacji inwestycji oraz monitoring prawidłowości realizacji ww. umów; f) zawiadamianie o zamiarze rozpoczęcia prac odpowiednich służb; g) bieżący nadzór na realizowanymi inwestycjami, w tym w szczególności: przekazywanie wykonawcom terenu budowy, analizowanie i informowanie o postępach robót budowlanych (opracowywanie notatek służbowych, protokołów z rad budowy), prowadzenie kontroli zgodności zakresu realizowanej inwestycji oraz kosztów inwestycji z dokumentacją, umową oraz przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, uczestnictwo w radach budowy, uczestnictwo w komisyjnych odbiorach częściowych i końcowych inwestycji; h) przygotowywanie dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie, zgłaszanie zakończonych robót w organach Nadzoru Budowlanego i innych w/g potrzeb w tym zakresie; i) organizowanie i przeprowadzanie komisyjnych odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wraz z ich udokumentowaniem; j) opracowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji; k) przygotowywanie dokumentacji przekazywanej podmiotowi zarządzającemu powstałym/zmodernizowanym obiektem; l) wspieranie procesu przygotowywania wniosków służących pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: 7:30-15:30
Okres zatrudnienia: 6 miesięcy (umowa na czas określony)

Szczegóły: https://bip.malopolska.pl/spgorlice,a,2744233,starosta-powiatu-gorlickiego-oglasza-nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-wydziale-rozwoju-.html
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska, architektura

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, inżynierii środowiska, architektury; 3 lata stażu pracy w budownictwie; odpowiedzialność; terminowość; rzetelność; dyspozycyjność; umiejętność analizy i interpretacji przepisów; umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
NIP: 7381798463
REGON: 491893316
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Halczuk
Nr telefonu: (18) 354-87-58
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-09-29
Komentarze
Polityka Prywatności