Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 października 2025 (piątek)

Główny specjalista - (departament zamówień publicznych) - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-09-29
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1087

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Sporządzanie planu zamówień publicznych.
3. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
4. Prowadzenie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych przez wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 8000 zł brutto + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego) pierwsza umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy z możliwością przedłużenia ( z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art. 16 i 19)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe; 2. Co najmniej 4 lata stażu pracy; 3. Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 6. Nieposzlakowana opinia; 7. Obywatelstwo polskie; 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym szczególnie funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Doświadczenie w pracy przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz przy sporządzaniu umów w obrocie gospodarczym;3. Studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych; 4. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks cywilny; 5. Umiejętności sporządzania umów cywilno-prawnych; 6. Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych; 7. Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 8. Komunikatywność, samodzielność, kreatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz wymagane doświadczenie zawodowe;
5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany);
6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
VI. Dokumenty dodatkowe:
1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.

opublikowano: 2025-09-29
Komentarze
Polityka Prywatności