Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 października 2025 (piątek)

Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych (nr oferty: 375/nro/25) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-29
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Znajomość języków: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/25/10034

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie z sekretariatu ZGN korespondencji dekretowanej do wszystkich radców prawnych, a także wszelkich zawiadomień, pism i innej korespondencji związanej z toczącymi się sprawami sądowymi, których ZGN jest stroną, jak również prowadzenie ich ścisłej ewidencji.
2. Przyjmowanie bezpośrednio od komórek organizacyjnych ZGN wniosków i spraw wnoszonych do radców prawnych w zakresie opinii i porad prawnych oraz zwrot przyjętych spraw po ich załatwieniu.
3. Prowadzenie dziennika podawczego radców prawnych zawierającego ewidencję spraw, o których mowa w pkt 1 - 2.
4. Prowadzenie repetytorium spraw, w których ZGN jest stroną, zakładanie akt dla potrzeb prowadzonej sprawy, nadawanie aktom numeracji, prowadzenie terminarza rozpraw wyznaczonych przez sąd.
5. Przygotowywanie dla radców prawnych akt spraw sądowych przed rozprawami.
6. W zakresie powadzonych przez radców prawnych spraw, wykonywanie ich poleceń W tym zakresie Specjalista upoważniony jest do żądania od wszystkich jednostek organizacyjnych ZGN niezbędnych informacji.
7. Prowadzenie bieżącej korespondencji z Sądami, Wydziałem Zasobów Lokalowych Urzędu Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, Urzędem Stanu Cywilnego i podległymi jednostkami ZGN.
8. Obsługa kancelaryjna Dyrekcji ZGN oraz radców prawnych, a w szczególności w zakresie obsługi programu komputerowego LEX, prowadzenie podręcznej biblioteki aktów prawnych dla potrzeb radców prawnych i całego ZGN, sporządzanie kopii potrzebnych dokumentów, zaopatrzenie w materiały biurowe, rozliczanie znaczków opłaty sądowej i skarbowej.
9. Obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- nagrody jubileuszowe,
- premie uznaniowe,
- dodatek stażowy,
- pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
  • Program Outlook (poczta elektroniczna)
  • Pakiet MS Office
  • System Informacji Prawnej LEX

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzkalowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagamy,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kpc. Kc. w zakresie przepisów dotyczących procedury prowadzenia spraw cywilnoprawnych, terminów procesowych przedawnienia roszczeń, kosztów sądowych. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, LEX, klienta poczty Outlook,
- znajomość j. polskiego w stopniu biegłym.

Wymagania pożądane:
- praca w administracji samorządowej min 6 miesięcy lub kancelarii prawnej,
- uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, pracowitość.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 26.09.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych - nr ref. 375/NRO/25 - umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godz. 15.00

Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/-/artykul-1308?redirect=%2Fwaw%2Fzgn-mokotow%2Foferty-pracy

Miejsce wykonywania pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa - Mokotów
Godziny pracy: 7:00 - 15:00

Kontakt: osobisty pod adresem: Irysowa 19, 02-660 Warszawa - Mokotów

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
NIP: 5213321452
REGON: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-09-29
ostatnia aktualizacja: 2025-10-01
Komentarze
Polityka Prywatności