Numer oferty: StPr/25/0482
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych a w przypadku absencji Pełnomocnika ds. OIN na podstawie Decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Grójcu koordynowanie zadaniami Zespołu ds. OIN KPP w Grójcu oraz nadzorowanie pracy kancelarii tajnej.
2. Zapewnianie Ochrony informacji niejawnych w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego oraz ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne oraz sprawowanie nadzoru i kontroli w tym zakresie.
3. Zarządzanie ryzykiem bezpiezczeństwa informacji niejawnych w szczególności dokonywanie szacowania ryzyka.
4. Przeprowadzanie kontroli informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji w szczególności okresowo ( co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów.
5. Opracowywanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych KPP Grójcu, w tym zakreesie wprowadzanie stanu naadzwyczajnego nadzorowanie ich realizacji.
6. Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych.
7. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 967,95 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- Umiejętność organizowania
- Umiejętność koordynowania
- Umiejętność analizy lub syntezy
- Systematyczność
- komunikatywność, dobra organizacja pracy
- Obsługa komputera
- samodzielność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - doświadczenie zawodowe 1 rok
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Korczak
Nr telefonu: 47 7026242
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty niezbędne do rekrutacji:
- CV i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - RODO ( do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl - w zakładce praca służba cywilna)
- dla osób urodzonych po 1 sierpnia 1972 roku wymagane oświadczenie lustracyjne
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się do sprawdzeniu celem uzyskania wymaganego poświadczenia.
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon