Numer oferty: StPr/25/1107
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Fabryczna 7a, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Współzarządzanie działem gospodarki mieszkaniowej, nadzór nad realizacją zadań związanych z administrowaniem zasobem mieszkaniowym, koordynacja spraw związanych z najmem, remontami i modernizacją lokali, współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz mieszkańcami, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań, nadzór oraz kierowanie ekipą remontową, przygotowanie, wycena oraz rozliczanie prowadzonych prac remontowych i inwestycyjnych, poszukiwanie i obsługa zleceń remontowych od klientów zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie+dodatek funkcyjny+premia uznaniowa
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Prawo jazdy kat.B. Umiejętność zarządzania zespołem. Znajomość przepisów prawa dotyczących gospodarki mieszkaniowej i samorządu terytorialnego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: LĄDECKIE USŁUGI KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8811335069
REGON: 369296109
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fabryczna 7a, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Oliwia Oleksa
Nr telefonu: 748146345 wew.6
E-mail: sekretariat@lukladek.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail