Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 października 2025 (niedziela)

Kierownik gospodarczy - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-09-26
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. JÓZEFA KLUZY W KRAKOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/4846

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mlaskotów 6, 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Gospodarka majątkiem i infrastrukturą szkoły:
- prowadzenie ewidencji i nadzór nad mieniem szkoły,
- planowanie potrzeb w zakresie materiałów, sprzętu i wyposażenia,
- organizowanie zakupów i dostaw zgodnie z procedurami zamówień publicznych,
- organizowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, konserwacji i remontów,
- nadzór nad stanem technicznym budynku szkoły, instalacji, sprzętu i urządzeń,
- prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacją,
- zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych w obiekcie.
2. Organizacja i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi:
- kierowanie pracą pracowników obsługi (sprzątających, portierów),
- ustalanie i kontrola harmonogramów pracy, planów urlopowych, zastępstw,
- ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie i szkolenie,
- dbanie o przestrzeganie regulaminu pracy, BHP i przepisów ppoż. przez podległy
personel.
3. Sprawy gospodarczo-administracyjne:
- prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej;
- sporządzanie planów zakupów i zapotrzebowań na materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,
- prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów magazynowych,
- organizacja transportu i logistyki na potrzeby szkoły,
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie szkoły,
- zapewnienie właściwego oznakowania ewakuacyjnego i przeciwpożarowego,
- organizowanie okresowych inwentaryzacji i sporządzanie protokołów.
4. Bezpieczeństwo i ochrona:
- współpraca z inspektorem BHP i inspektorem ochrony ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w szkole,
- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla podległych pracowników,
- organizowanie ewakuacji próbnych i dbanie o sprawność sprzętu gaśniczego,
- kontrola dostępu do obiektów szkoły i nadzór nad systemem zabezpieczeń.
5. Współpraca i sprawozdawczość:
- współpraca z dyrekcją szkoły przy sporządzaniu planu finansowego,
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań gospodarczych i remontowych,
- współpraca z organem prowadzącym, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi,
- współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie warunków i nadzorowanie realizacji umów,
- sporządzanie analiz kosztów utrzymania obiektu i proponowanie działań oszczędnościowych.
6. Inne obowiązki:
- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb szkoły,
- wykonywanie poleceń dyrektora szkoły związanych z zakresem działalności
gospodarczej i administracyjnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 01.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia: 7-15 lub 9-17
wynagrodzenie zgodne z Rozp. Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.04.2008 (Dz.U. z 2023 r. poz. 1505 z późn. zm)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- stabilne warunki zatrudnienia w instytucji publicznej,
- możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności
wykształcenie wyższe (zarządzanie, administracja, ekonomia, logistyka, inżynieria, budownictwo), minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub związanym z administracją i gospodarką mieniem, znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, przepisów BHP i ppoż., ustawy o ochronie danych osobowych, praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w oświacie, umiejętność negocjowania warunków współpracy z kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi,
-znajomość zasad gospodarki magazynowej i inwentaryzacji, kompetencje interpersonalne, zdolności przywódcze i komunikacyjne.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. JÓZEFA KLUZY W KRAKOWIE
NIP: 6772197833
REGON: 356560884
Krótki opis działalności gospodarczej: edukacja
Adres www: https://www.gov.pl/web/plastykkrakow
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marek Kołacz
E-mail: sekretariat@plspkrakow.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-09-26
Komentarze
Polityka Prywatności