Numer oferty: StPr/25/0823
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
2. prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
3. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
- naliczenie opłat za usługi wodne dotyczące zmniejszenia naturalnej retencji terenowej,
- rozpatrywanie reklamacji składanych przez podmioty zobowiązane do wnoszenia opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej,
- wydawanie decyzji określającej wysokość opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej,
4. podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy;
5. przygotowywanie aktualizacji planu aglomeracji Raszyn;
6. nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych;
7. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska, a w szczególności:
- opracowanie gminnego programu ochrony środowiska oraz raportów z jego wykonania,
- udostępnianie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, informacji o środowisku i jego ochronie,
- popularyzacja problematyki ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju,
- przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
8. przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in. gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń dla firm prowadzących działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;
9. przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
10. przygotowywanie informacji w zakresie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
11. przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
12. współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
13. współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
14. przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
15. przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
16. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
17. znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku,
18. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, nie ujętych w niniejszym zakresie.
Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w poniedziałek 8-18, wtorek-czwartek 8-16, piątek 8-14. Wynagrodzenie zasadnicze 6500 zł + dodatek za wysługę lat + inne dodatki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe.
1) spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
2) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z artykułem 11 ustęp 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych);
3) w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) obsługa urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych;
8) znajomość oprogramowania komputerowego: MS Office (Word, Excel).
9) staż pracy: 4 lata w administracji publicznej
10) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
11) zaangażowanie w wykonywana pracę, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
12) doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych ws decyzji środowiskowych.
Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3675-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-na-zastepstwo-glowny-specjalista-w-referacie-ochrony-srodowiska-i-gospodarki-odpadami?lang=PL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RASZYN
NIP: 5222065126
REGON: 000546638
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Staszewski
Nr telefonu: 22 701 78 13
E-mail: mstaszewski@raszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy*,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o niekaralności
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*,
6. kopie świadectw pracy (oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
10. klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
* Formularze na potrzeby postępowań dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/21-ogloszenia-o-prace-/artykuly/126-formularze-na-potrzeby-postepowan?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny