Numer oferty: StPr/25/09974
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Walentego Skorochód-Majewskiego 17, 02-104 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie i sprawowanie nadzoru nad pracą podległego personelu obsługi szkoły.
2. Organizacja pracy zespołu ustalanie grafików dyżurów, kontrola i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie list obecności oraz ewidencji pracowników niepedagogicznych, a także nadzór nad jakością i dyscypliną pracy.
3. Opracowywanie i realizacja planów urlopowych pracowników administracji i obsługi.
4. Wdrażanie i nadzorowanie systemu nagradzania oraz premiowania pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników administracji i obsługi, w tym: - prowadzenie akt osobowych, - sporządzanie umów o pracę i aneksów, - przygotowywanie dokumentów dotyczących stażu pracy i nagród jubileuszowych, - nadzór nad aktualnością badań lekarskich, książeczek zdrowia, szkoleń BHP i p.poż.
6. Administrowanie obiektem szkoły, obejmujące m.in.: -organizację i nadzór nad przeglądami budynku i pomieszczeń szkolnych, -zapewnienie wymaganych w prawie budowlanym kontroli okresowych, -podejmowanie działań w przypadku awarii, - udostępnianie pomieszczeń uprawnionym osobom w celu przeprowadzania konserwacji, wymiany oraz odczytów liczników mediów.
7. Udział w planowaniu remontów bieżących i kapitalnych.
8. Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi, w tym: - prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem obowiązującym w szkole, - przygotowywanie projektów umów i zleceń na prace inwestycyjno-remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy, - sprawowanie nadzoru nad przebiegiem remontów na terenie szkoły oraz udział w ich odbiorze.
9. Prowadzenie książki obiektu budowlanego, w tym dokonywanie wpisów dotyczących przeglądów i przeprowadzonych remontów.
10. Udział w planowaniu oraz realizacji zakupów inwentarza i wyposażenia szkoły, a także dokonywanie bieżących zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki zgodnie z zaleceniami Dyrektora.
11. Sporządzanie projektów umów najmu pomieszczeń i nieruchomości użytkowych dla instytucji oraz osób prywatnych, a także prowadzenie rejestru zawartych umów.
12. Pobieranie zaliczek z DBFO na zakup materiałów bieżących oraz terminowe rozliczanie się z ich wykorzystania.
13. Sporządzanie miesięcznych i rocznych raportów dla PFRON dotyczących zatrudnienia oraz kształcenia osób z niepełnosprawnościami.
14. Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sprzętu szkolnego, maszyn, narzędzi, urządzeń i instalacji (w tym elektrycznej) oraz gaśnic zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.; koordynowanie inwestycji i remontów na terenie szkoły, usuwanie usterek oraz współpraca w tym zakresie z Dyrektorem Szkoły.
15. Kontrola czystości wszystkich pomieszczeń szkolnych oraz otoczenia placówki, dbanie o porządek, bezpieczeństwo i prawidłowe zagospodarowanie terenu szkoły, w tym boisk i urządzeń znajdujących się na jej terenie.
16. Zaopatrywanie szkoły w sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, artykuły biurowe i inne niezbędne materiały, z zachowaniem procedur dotyczących zamówień publicznych oraz bieżące dokonywanie zakupów związanych z działalnością szkoły.
17. Prowadzenie inwentarza szkoły, w tym: - organizacja okresowych inwentaryzacji majątku szkoły (spis z natury co 4 lata), - sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia i środków trwałych, - prowadzenie księgi inwentarzowej w aplikacji Vulcan.
18. Obsługa i aktualizowanie informacji o obiekcie w katalogu obiektów użyteczności publicznej (aplikacja WDC).
19. Utrzymywanie bieżącej współpracy z DBFO w zakresie polityki rachunkowości obowiązującej w szkole.
20. Współpraca z Dyrektorem, Radą Pedagogiczną, Radą Rodziców, Samorządem Szkolnym, DBFO.
21. Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Szkoły.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.02.2026
Data zakończenia: 11.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 380 PLN
Opis wynagrodzenia: Do wynagrodzenia doliczane 20% premii.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Idealny kandydat (wymagania niezbędne):
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie figuruje w rejestrze przestępców seksualnych,
- posiada wykształcenie minimum średnie oraz co najmniej 6-letni staż pracy (wykształcenie średnie rozumie się przez to wykształcenie średnie lub branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 650) o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego) lub posiada wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letni staż pracy (wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dn. 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego,
- wykazuje się znajomością przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych oraz znajomością podstawowych zagadnień z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegle obsługuje komputer (znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej),
- wykazuje umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
- posiada doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych w ramach różnego rodzaju projektów musi udokumentować swoje umiejętności na podstawie pozyskanych wcześniej środków finansowych dla innych organizacji.
Zgłoszenia: ekolodziejek@eduwarszawa.pl, tel.: 22 668 74 19.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 264 IM. GABRIELI MISTRAL W WARSZAWIE
NIP: 5262388083
REGON: 000800396
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Walentego Skorochód-Majewskiego 17, 02-104 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 668 74 19
E-mail: ekolodziejek@eduwarszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail