Numer oferty: StPr/25/4776
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Siemiradzkiego 24, 31-137 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie biurowości oraz pełnej obsługi administracyjnej i kancelaryjnej Wydziału,
2. Wykonywanie cząstkowych zadań i czynności związanych z właściwym zabezpieczeniem powierzonej dokumentacji niejawnej,
3. Przyjmowanie, rozsyłanie, przekazywanie oraz ekspediowanie dokumentacji wytworzonej w Wydziale zgodnie zprzyjętymi w jednostce zasadami,
4. Bieżące obsługiwanie funkcjonującej w Wydziale poczty elektronicznej,
5. Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych Wydziału Wspomagającego, sporządzanie miesięcznych zestawień oraz sprawozdań związanych z czasem pracy,
6. Prowadzenie rejestru terminów ważności badań okresowych i profilaktycznych policjantów i pracowników Wydziału oraz wymaganej w tym zakresie przepisami dokumentacji, w szczególności terminowe wydawanie skierowań na badania,
7. Opracowywanie skierowań na badania lekarskie okresowe i profilaktyczne w kontekście analizy i oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy oraz specyfiki pracy na tych stanowiskach,
8. Współpraca z Zespołem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy w zakresie zagadnień dot. szkoleń okresowych BHP policjantów ipracowników Wydziału, w tym prowadzenie rejestru terminów przedmiotowych szkoleń,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 01.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze 4.666,00 zł brutto plus dodatek za wysługę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
Godziny pracy: od 7:30 do 15:30
Dni pracy: od poniedziałku do piątku
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
umiejętności:
- pracy zespołowej, komunikowania się,
- obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel,
- liczenia,
- koordynowania,
- organizowania, współpracy
- organizacji pracy własnej,
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Krakowie
NIP: 6750005594
Krótki opis działalności gospodarczej: policja
komenda wpisana również pod rekordem 11302,11796 usunieto REGON - staz
Adres www: www.krakow.policja.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Siemiradzkiego 24, 31-137 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pracodawca
Nr telefonu: 478352516
E-mail: praca.kmpkrakow@krakow.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: pocztą elektroniczną praca.kmpkrakow@krakow.policja.gov.pl,
osobiście :ul. Siemiradzkiego 24, 31-137 Kraków
47-83-52-516
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail