Numer oferty: StPr/25/1074
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.
2. Weryfikacja i analiza wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
3. Współpraca z komórkami inicjującymi zamówienie publiczne.
4. Rekomendowanie decyzji wraz z uzasadnieniem dot. wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania, wyboru oferty najkorzystniejszej, rozstrzygania odwołań.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych.
6. Opracowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań.
7. Wprowadzanie danych do Platformy przetargowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
8. Prowadzenie spraw szczególnie trudnych, inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym (w przypadku głównego specjalisty).
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 01.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 900 PLN
Opis wynagrodzenia: INSPEKTOR/INSPEKTORKA 4870 zł - 6300 zŁ
GŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA 5040 ZŁ 6900 ZŁ
WYNAGRODZENIE ZASADNICZE
PIERWSZA UMOWA NA OKRES 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
2. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora).
3. Co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora).
4. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty).
5. Co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty).
1. Poprawność i terminowość wykonywania zadań.
2. Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań.
3. Zdolność do współpracy.
4. Komunikatywność,
5. Dokształcanie, aktualizacja wiedzy.
6. Samodzielność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 546
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku podinspektora.
5. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
(świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku inspektora.
6. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania dokumentów do dnia 15-10-2025.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon