Numer oferty: StPr/25/1073
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Przygotowywanie postępowań przetargowych na roboty budowalne i usługi dla postępowań do 130 tysięcy złotych.
2.Przygotowywanie wniosków do wszczęcia postępowań przetargowych dla postępowań powyżej 130 tysięcy złotych.
3.Przygotowywanie umów na dokumentację projektową i na realizację inwestycji,
4.Przygotowywanie zadań i inwestycji współfinansowanych z funduszy unijnych,
5.Monitorowanie realizacji zadań w powierzonym zakresie rzeczowym,
6. Kontrola zgodności realizowanych zadań z umową o dofinansowanie, harmonogramem realizacji projektu i harmonogramem rzeczowo-finansowym,
7.Sporządzanie i aktualizacja planów realizacji i harmonogramów rzeczowo-finansowych,
8. Udział w pracach Komisji Przygotowania i Opiniowania Projektów Inwestycyjnych,
9. Prowadzenie spraw w okresie trwałości projektu dla zadań zrealizowanych z dofinansowaniem środków z UE.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 01.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia: INSPEKTOR/INSPEKTORKA 4870 zł - 6300 zŁ
WYNAGRODZENIE ZASADNICZE
PIERWSZA UMOWA NA OKRES 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1.Wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo lub inżynieria środowiska lub inżynieria i gospodarka wodna lub energetyka lub elektrotechnika lub inżynieria elektryczna lub architektura.
2.Co najmniej 5 letni staż pracy.
3.Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z realizacją inwestycji budowalnych.
1.Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie obowiązków,
2.Organizacja pracy własnej,
3.Bieżące aktualizowanie posiadanej wiedzy,
4.Komunikacja ze współpracownikami i interesantami,
5.Samodzielność,
6.Kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 393
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku podinspektora.
5. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
(świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku inspektora.
6. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania dokumentów do dnia 05-10-2025.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon