Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 października 2025 (środa)

Specjalista do spraw obsługi klienta z znajomością języka angielskiego - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-09-24
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/2403

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Malików 150, 25-639 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży i rozwój współpracy z klientami, rejestracja i nadzorowanie kolejnych etapów realizacji zamówień, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami w firmie, aktywne uczestnictwo w procesie wdrożenia nowych projektów, sporządzanie raportów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie i analiza kalkulacji cenowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne), min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2), dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikacyjne i pracy zespołowej, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i gotowość do wprowadzanie nowych rozwiązań, mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego.
Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, wiodącej na rynku firmie, atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący i klarowny system premiowy, nagrody i wyróżnienia dla najlepszych pracowników, najwyższe standardy BHP, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość uczestniczenia w atrakcyjnym programie ubezpieczeń na zdrowie i życie, coroczne dofinansowanie do wypoczynku, coroczne świadczenie świąteczne, możliwość korzystania z firmowej kasy zapomogowo-pożyczkowej, pakiet szkoleń, udział w międzynarodowych projektach, szanse na rozwój, awans, udział w akcjach wspierających ekologię i lokalne społeczności


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9511589286
REGON: 01219200700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 17 Stycznia 45D, 02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacja na stanowisko specjalisty ds obsługi klienta za pośrednictwem strony internetowej pracodawcy: https://dssmith.wd3.myworkdayjobs.com/pl-PL/careers/details/SPECJALISTA-D-S-OBSUGI-KLIENTA_R-10946-2

opublikowano: 2025-09-24
Komentarze
Polityka Prywatności