Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 7 października 2025 (wtorek)

Inspektor - Nysa, opolskie

Data dodania: 2025-09-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Pracodawca: Urząd Miejski w Nysie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1114

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: KOLEJOWA 15, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Należyta i sprawna organizacja stanowiska i czasu pracy. Realizacja wspólnych zadań wydziałów, o których mowa w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu. Stały monitoring przepisów prawnych różnego szczebla w zakresie powierzonego zakresu obowiązków, celem bieżącego stosowania oraz wcześniejszego przygotowania się do ich terminowego wdrożenia, a także informowania o warunkach i skutkach ich wdrażania. Realizacja prac i procedur związanych z opracowaniem, monitoringiem, aktualizacją i oceną Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Nysa w tym konsultacji społecznych zgodnie z ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015r. Prowadzenie spraw Komitetu Rewitalizacji. Realizacja prac i procedur związanych z opracowaniem, monitoringiem, aktualizacją i oceną Strategii Subregionu Południowego. Udział w pracach związanych z opracowaniem, monitoringiem, aktualizacją i oceną dokumentów strategicznych gminy w szczególności: Strategii Rozwoju oraz w konsultacjach społecznych tych dokumentów.

Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej:
https://bip.nysa.pl/?a=10728
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • samodzielność
  • praca w zespole*
  • specjalista do spraw pozyskiwania funduszy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość procedur w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków rządowych i unijnych, znajomość procedur w zakresie przygotowania samodzielnej aplikacji projektowej ze środków rządowych i unijnych, 5 letnie doświadczenie zawodowe.

Więcej informacji o naborze:
https://bip.nysa.pl/?a=10728

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Nysie
NIP: 7531006938
REGON: 000517364
Adres www: nysa.eu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KOLEJOWA 15, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Krawczyk
Nr telefonu: 77 4080647
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora (PF) w Wydziale Rozwoju Infrastrukturyw Urzędzie Miejskim w Nysie, należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Nysie ul. Kolejowa 15 - parter pok. 01 w terminie do dnia 7 października 2025r. do godz. 09.00
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-09-24
ostatnia aktualizacja: 2025-09-25
Komentarze
23 października 2025 (czwartek)
Spawacz - Mników, małopolskie
24 października 2025 (piątek)
Asystent ds. produkcji - Zamość, lubelskie
30 września 2025 (wtorek)
Monter mebli - Rzęgnowo, mazowieckie
24 października 2025 (piątek)
Osoba sprzątająca - Trzebinia, małopolskie
24 października 2025 (piątek)
Podinspektor - Zgierz, łódzkie
25 października 2025 (sobota)
Piekarz - Kamieńsk, łódzkie
3 października 2025 (piątek)
Sprzedawca - Uszew, małopolskie
27 października 2025 (poniedziałek)
Magazynier - Uniszki-Cegielnia, mazowieckie
16 października 2025 (czwartek)
Kucharz - Lublin, lubelskie
10 października 2025 (piątek)
Konserwator - Lublin, lubelskie
25 października 2025 (sobota)
Cukiernik - Kamieńsk, łódzkie
Polityka Prywatności