Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 października 2025 (piątek)

Kierownik centrum opiekuńczo-mieszkalnego - Szczęsne, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Pracodawca: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0322

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kawki 21, 05-825 Szczęsne, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kierowanie i organizowanie pracy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczęsnym oraz reprezentowanie go na zewnątrz; Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług przez Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne; Opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym; Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników i mieszkańców Centrum wewnętrznych przepisów i procedur; Zatrudnianie pracowników COM i wykonywanie wobec nich czynności z zakresu prawa pracy; Ustalanie szczegółowego zakresu obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników; Organizowanie i zapewnienie uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 31.10.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 do 8 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Obsługa programów komputerowych
  • empatia
  • kierowania zespołem wysokiej skuteczności
  • Umiejętności menagerski

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) zweryfikowane na podstawie dokumentów:
* wykształcenie wyższe, preferowane kierunki; psychologia, praca socjalna, rehabilitacja, profilaktyka społeczna, polityka społeczna, zarządzanie, pielęgniarstwo,
* ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
* co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym 3 lat stażu pracy w pomocy społecznej lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pomocy społecznej,
* prawo jazdy kat. B,
* obywatelstwo polskie,
* pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
* nieposzlakowana opinia,
* niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, dla którego nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie o popełnienie przestępstwa,
* brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
* stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: posiadanie niezbędnej wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostek pomocy społecznej, prowadzenia obiektu pobytowego oraz znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania ośrodków pobytowych, w szczególności:
* ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów normujących działalność placówek pomocy społecznej,
* ustawy o finansach publicznych,
* ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
* ustawy o samorządzie gminnym,
* ustawy o pracownikach samorządowych,
* ustawy prawo zamówień publicznych,
* przepisów prawa pracy,
* ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
* ustawy o ochronie danych osobowych,
* ustawy o Funduszu Solidarnościowego,
* Programu MRPiPS Centra Opiekuńczo-Mieszkalne.

Wymagania dodatkowe:
* co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności,
* doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego,
* doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym; umiejętności menadżerskie,
* umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz podległego personelu,
* inicjatywa i dynamika w działaniu,
* umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
* zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
* dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
NIP: 5291214227
REGON: 000524789
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja publiczna oraz polityka ekonomiczna i społeczna
Adres www: www.grodzisk.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Dunaj
Nr telefonu: 224634607
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* list motywacyjny,
* C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
* kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru załącznik nr 1,
* skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje (wymaganych w pkt 1a ogłoszenia o naborze), w tym zaświadczenia, certyfikaty,
skany świadectw pracy dokumentujące staż pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w pkt 1a okres zatrudnienia w ramach stosunku pracy lub prowadzenia działalności gospodarczej,
* podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie.
Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Zgłoszenia udziału w naborze prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego w terminie od 23 września 2025 r. do 3 października 2025 r.

Składanie ofert przez internet za pośrednictwem platformy rekrutacyjnej.

opublikowano: 2025-09-24
ostatnia aktualizacja: 2025-09-26
Komentarze
Polityka Prywatności