Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 października 2025 (piątek)

Pracownik ds.księgowości budżetowej i płacowej - Węgliniec, dolnośląskie

Data dodania: 2025-09-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Pracodawca: GMINA WĘGLINIEC
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0526

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie urządzeń księgowych syntetycznych i analitycznych;
2.Ewidencja materiałów wg rodzajów posiadanych materiałów;
3.Prowadzenie druków ścisłego zarachowania;
4.Kompletowanie dowodów księgowych dotyczących wydatków budżetowych;
5.Kompletowanie dowodów księgowych dotyczących depozytów i świadczeń socjalnych.
6.Rejestracja w systemie FK dokumentów księgowych według kont bankowych:
a) wyciągi bankowe;
b) polecenia księgowe;
c) faktury, rachunki.
7.Prowadzenie bieżącej ewidencji dotyczącej pożyczek mieszkaniowych;
8.Prowadzenie ewidencji i rozliczeń druków ścisłego zarachowania;
9.Naliczanie amortyzacji środków trwałych;
10.Przekazywanie dotacji dla zakładów budżetowych, samorządowych osób prawnych i
podmiotów spoza sektora finansów publicznych;
11.Prowadzenie ewidencji wpłat wadium osób fizycznych dotyczących lokali mieszkalnych,
rozliczenie i przekazywanie na dochody;
12.Rozliczanie wpłat wadium i zabezpieczeń gwarancyjnych;
13.Prowadzenie księgi inwentarzowej konta 011;
14.Prowadzenie urządzeń księgowych syntetycznych i analitycznych dotyczących wy datków i
dochodów budżetowych.
15.Prowadzenie urządzeń księgowych analitycznie:
a)ewidencja środków trwałych
b)ewidencja wpłat wadium osób fizycznych- rozliczenie 
c)ewidencja wpłat wadium i zabezpieczeń gwarancyjnych - rozliczenie
16.Sporządzanie wypłat diet radnym.
17.Naliczanie ekwiwalentu za udział w akcjach i szkoleniach OSP.
18.Prowadzenie urządzeń księgowych analitycznych do konta 013:
a)ewidencja zakupu pozostałych środków trwałych - rozliczenie inwentaryzacji
b)ewidencja zakupu paliwa -rozliczenie wg kart drogowych
c)ewidencja i rozliczenie prac społecznie użytecznych
19.Sporządzanie przelewów;
20. Dokonywanie rozliczeń z zakresu podatku VAT, w tym:
a) wystawianie rachunków i faktur dotyczących sprzedaży,
b) analiza konta 224 dot. podatku VAT (w tym: rozliczanie i uzgadnianie sald na koncie),
c) kontrola należności i zobowiązań z tytułu VAT,
d) ewidencja sprzedaży,
e) ewidencja zakupu,
f) rozliczenie z Urzędem Skarbowym.
21. Prowadzenie rejestrów zbiorczych VAT na podstawie rejestrów i deklaracji cząstkowych jednostek,
22. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji i korekt w zakresie VAT, w tym JPK,
23. Raportowanie schematów podatkowych (MDR),
24. Analiza oraz wyodrębnienie bieżących wydatków podlegających odliczeniu VAT;
25. Odliczanie VAT od wydatków mieszanych na utrzymanie urzędu w oparciu o współczynnik VAT oraz o prewspółczynnik, jak również odliczanie VAT od wydatków bieżących;
26. Sporządzanie zestawień rejestru zakupów dot. odliczanego VAT od wydatków mieszanych;
27. Przygotowywanie materiałów źródłowych niezbędnych do odzyskiwania podatku VAT za lata ubiegłe przez firmę zewnętrzną. Weryfikacja merytoryczna zadań zleconych firmie świadczącej usługi w zakresie podatku VAT.
28. Współpraca z Wydziałami Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu w zakresie podatku VAT.
29. Pełnienie zastępstwa wobec innych pracowników Wydziału FN,
30. Prowadzenie innych spraw zleconych przez zwierzchników

Umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas określony - kontrakt na podstawie aktu powierzenia stanowiska, praca w godzinach poniedziałek 07:00-16:00, wtorek - czwartek 07:00-15:00, piątek 07:00-14:00
PROCEDURA KONKURSOWA:
więcej informacji na stronie :http://www.wegliniec.bip.pbox.pl/public/get_file.php?id=247411
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Data zakończenia: 14.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne,nienaganna opinia , brak przeciwwskazań zdrowotnych,, niekaralność sądowa, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: GMINA WĘGLINIEC
NIP: 6151808660
REGON: 230821411
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Papla
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: więcej informacji na stronie :
http://www.wegliniec.bip.pbox.pl/public/get_file.php?id=247411
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: termin składania do 03.10.2025 do godziny 13.00

opublikowano: 2025-09-24
ostatnia aktualizacja: 2025-10-01
Komentarze
Polityka Prywatności