Numer oferty: StPr/25/2195
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jagiellońska 61, 85-825 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: OGŁOSZENIE O NABORZE NR 55/2025 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl) w dniu 24 września 2025 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
- przeprowadzanie kontroli projektów unijnych, w tym w szczególności:
- kontrola w miejscu realizacji projektu lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego;
- kontrola przestrzegania zasad udzielania pomocy publicznej oraz stosowania procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych, w tym weryfikacja postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
- kontrola na zakończenie realizacji projektu;
- kontrola trwałości;
- monitorowanie realizacji przez wnioskodawców i beneficjentów zaleceń pokontrolnych instytucji pośredniczącej;
- sporządzanie informacji na potrzeby prowadzonych kontroli krzyżowych;
- obsługa kontroli zewnętrznych prowadzonych w IP ZIT;
- monitorowanie sposobu wdrażania rekomendacji pokontrolnych;
- ustalanie i nakładanie korekt finansowych;
- zgłaszanie zmian/wpisów do rejestru obciążeń na projekcie;
- przygotowywanie rocznych planów kontroli i ich kwartalnych aktualizacji oraz doborów projektów do kontroli;
- wykrywanie nieprawidłowości, sporządzanie i przekazywanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach;
- sporządzanie dokumentacji pokontrolnej;
- przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych kontroli;
- udział przy przygotowaniu procedur IP ZIT i ich aktualizacji;
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- praca przy komputerze,
- pomieszczenie przy ul. Jagiellońskiej 61 w budynku bez windy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2025 r. nie wyniósł 6 %.
Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- obsługa komputera MS OFFICE
Inne wymagania: Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
- znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze stosowaniem Prawa zamówień publicznych lub kontrolą projektów finansowanych ze środków unijnych lub audytem wewnętrznym,
- znajomość przepisów:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1058 z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności;
- Ustawa Prawo zamówień publicznych,
- Ustawa o finansach publicznych,
- Ustawa. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,
- Wytyczne horyzontalne 2021-2027 dostępne na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl;
- Program regionalny: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027;
- Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (SZOP),
- Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+,
- Porozumienie nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027,
- Porozumienie w sprawie: zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji, bieżącej obsłudze i rozliczeniach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego tj. obszaru gmin członkowskich Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz powierzenia przez Strony Porozumienia Miastu Bydgoszcz realizacji zadań w ramach instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego w latach 2021-2027,
- obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
- co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), w tym znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność organizacji pracy, analizowania dokumentów i formułowania wniosków,
- samodzielność, dokładność, systematyczność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY
NIP: 1020000759
REGON: 000596375
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego i stażu pracy,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok.10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz,
w terminie do dnia 03 października 2025 r.
z dopiskiem na kopercie: Nabór nr 55 na stanowisko ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony tj. do końca 2029 roku.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta