Numer oferty: StPr/25/09901
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Solec 24, 00-403 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych
- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych (sklepik muzealny, magazyn, koszty, przychody).
- przygotowywanie rozliczeń i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PCC, PIT itp).
- księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych.
- ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych.
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- przygotowywanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych (Rb-Z, Rb-N, F-01 i innych)
- udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych (UoR).
- czynny udział w kontrolach oraz kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, banki).
- Przygotowywanie raportów i innych zestawień na potrzeby własne i instytucji zewnęt
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zdobycie doświadczenia w rozwijającej się instytucji,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo zdalnie),
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- ukończone ekonomiczne studia magisterskie lub
- ukończone ekonomiczne studia podyplomowe lub
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna lub
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego,
- znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, podatku od towarów i usług oraz ustawy o podatku dochodowym.
- praktyczna znajomość obsługi oprogramowania finansowo-księgowego.
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności.
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- umiejętność współpracy w zespole oraz komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie z pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
Wymagane dokumenty:
- CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, , dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.
Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: sekretariat@muzeumazji.pl, z dopiskiem w tytule: nabór na stanowisko Księgowy do dnia 15 - 10 - 2025 r. do godziny: 15.30.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 15-10-2025 r. do godz. 15.30.
Pracodawca zastrzega sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci, którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.
kontakt: e-mail: sekretariat@muzeumazji.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
NIP: 5260250015
REGON: 000646736
Adres www: MUZEUMAZJI.PL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Solec 24, 00-403 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Mazek
E-mail: sekretariat@muzeumazji.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, , dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail