Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 października 2025 (środa)

Specjalista ds. obsługi klienta - Sokołów, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: LYRECO POLSKA S.A.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0813

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sokołowska 33, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów przez system, telefon i mail. Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem. Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji. Dbanie o poprawność danych w systemie. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami. Praca w systemie hybrydowym (10 dni w miesiącu z biura, pozostała część z możliwością pracy z domu). Praca wg. grafiku w systemie 3 zmianowym - 8-16 lub 9-17 lub 10-18 w cyklach tygodniowych. Wynagrodzenie - podstawa 5 300,00 zł + premia - 1 200,00 zł. Pierwsza umowa: od 1.10.2025 do 1.01.2026, następna od 2.01.2026 do 2.01.2027 r. Możliwość dowozu busem pracowniczym z Pruszkowa i Warszawy. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Poziom wykształcenia - min. średnie. Staż pracy min. rok. Uprawnienia / umiejętności - doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe), umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Excel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferta jest skierowana do osób posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: LYRECO POLSKA S.A.
NIP: 5212711056
REGON: 012851510
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sokołowska 33, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ZAPALSKA MAGDALENA
E-mail: magdalena.zapalska@lyreco.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-09-23
ostatnia aktualizacja: 2025-09-26
Komentarze
Polityka Prywatności