Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 października 2025 (piątek)

Podinspektor w wydziale funduszy i mienia powiatu - Kluczbork, opolskie

Data dodania: 2025-09-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0463

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
- udzielanie zamówień publicznych,
- ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia Powiatu,
- prowadzenie rejestru mienia Powiatu,
- przygotowanie decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu,
- przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu w sprawach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatu,
- rozliczanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
- prowadzenie dla projektów niezbędnych działań promocyjnych oraz innych działań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa, partnerami społecznymi, podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - co najmniej roczny staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o finansach publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego

Znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE.
Doświadczenie w zakresie wykonywania zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, gospodarką nieruchomościami lub pozyskiwaniem środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem.
Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy.
umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
NIP: 7511534893
REGON: 531412214
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie,
List motywacyjny podpisany własnoręcznie,
Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku),
Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń w przypadku aktualnego zatrudnienia),
Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
1) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
3) braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowanej opinii,
5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

VIII Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
ul. Katowicka 1,
46-200 Kluczbork
z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu

Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)

opublikowano: 2025-09-23
ostatnia aktualizacja: 2025-09-26
Komentarze
Polityka Prywatności