Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 6 października 2025 (poniedziałek)

Starszy specjalista w dziale kontroli projektów efrr w wydziale obsługi wdrażania efrr - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2025-09-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/3106

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.dolnyslask.pl/urzad/Article/id,1836.html

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Organizowanie i realizacja procesów kontroli (zamówień publicznych, rzeczowo-finansowych oraz trwałości) oraz przygotowywanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach.
2. Przygotowywanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych zgodnie z kompetencjami Działu.
3. Udział w opracowaniu Rocznych Planów Kontroli w zakresie procesów kontroli realizowanych przez Dział.
4. Opracowanie, przegląd i aktualizacja metodyki doboru projektów do kontroli, dokumentowanie i realizacja procesu doboru próby oraz opracowanie planów kontroli projektów w zakresie kontroli realizowanych przez Dział.
5. Dokumentowanie i realizacja procesu doboru próby oraz opracowanie planów kontroli realizowanych przez Dział.
6. Przygotowywanie, we współpracy z właściwymi komórkami UMWD, projektów odniesień Marszałka do podsumowania ustaleń dokonanych w ramach przeprowadzonych przez IA audytów operacji w zakresie projektów obsługiwanych przez Wydział Wdrażania EFRR.
7. Obsługa, we współpracy z Radcami Prawnymi, postępowań sądowych w zakresie właściwości Wydziału, w tym przygotowywaniem wkładów do pism procesowych.
8. W uzasadnionych przypadkach współudział w wykonywaniu zadań związanych z obsługą projektów EFRR/FST w zakresie działań FEDS 2021-2027, m.in.: procedurze oceny wniosków o dofinansowanie, procedurze przygotowania umów/porozumień/decyzji o dofinansowanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność pod względem formalnym, merytorycznym i finansowym wraz z załącznikami, z poszanowaniem zasady rozdzielności funkcji przy realizacji kontroli rzeczowo-finansowej.
9. W ramach systemu realizacji RPO WD 2014-2020 i FEDS 2021-2027 przygotowywanie dokumentów i procedur oraz udział w weryfikacji i opiniowaniu dokumentacji przygotowanej przez IP, komórki organizacyjne UMWD zaangażowane we wdrażanie ww. programów oraz właściwe instytucje zewnętrzne - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
10. Obsługa systemów informatycznych i elektronicznych baz danych, w tym bieżące wprowadzanie do nich informacji - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
11. W ramach kontroli i audytów prowadzonych przez instytucje do tego uprawnione służących potwierdzeniu, że przyjęty system zarządzania i kontroli RPO WD 2014-2020 i FEDS 2021-2027 jest prawidłowy, a także w związku z innymi czynnościami kontrolnymi mogącymi wystąpić w departamencie, czynny udział w prowadzonym postępowaniu, w tym przygotowywanie dokumentacji, udzielanie informacji i odpowiedzi, wdrażanie wydanych zaleceń i rekomendacji - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
12. Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi DEF, UMWD oraz podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację Programów współfinansowanych ze środków EFS/EFRR/FST w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
13. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych.
14. Przechowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań w oparciu o obowiązujące przepisy i zgodnie z zasadami obowiązującymi dla Programów współfinansowanych ze środków EFS/EFRR/FST oraz ich archiwizacja.
15. Przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Województwa Dolnośląskiego oraz projektów Zarządzeń Marszałka Województwa Dolnośląskiego zgodnie z kompetencjami Działu.
16. Współudział w procesie zamykania RPO WD 2014-2020 w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.

Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w sierpniu 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna.

Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Starszy Specjalista w Dziale Kontroli Projektów EFRR Wydziale Obsługi Wdrażania EFRR z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6.10.2025 r. do godz. 15.00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: - wynagrodzenie zasadnicze minimalnie 5040 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat
zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Zarządzenie nr 42/2023 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 11 lipca 2023 r.)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1. Posiadać wykształcenie wyższe.
2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy.
3. Posiadać bardzo dobrą znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji i stosowania w praktyce, znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania funduszy europejskich (EFRR/FST) w tym w szczególności zapisów Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
4. Posiadać bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office.

Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1. Posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
NIP: 8992233911
REGON: 931950382
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
2. kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru,
3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane:
a. wykształcenie,
b. staż pracy (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, w których wskazany będzie wymagany okres zatrudnienia oraz rodzaj umowy),
4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia,
5. oświadczenie, iż świadomie i dobrowolnie wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie przekazanym w ofercie złożonej w naborze na wolne stanowisko, wyłącznie przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu 50-411, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w celu naboru kandydatów na ww. stanowisko oraz zatrudnienia wybranego kandydata.
Z jednoczesnym oświadczeniem, iż kandydat/-ka został/-ła poinformowany/-a o możliwości cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie poświadczone własnoręcznym podpisem wg załączonego wzoru.

Dodatkowe dokumenty w przypadku posiadania przez kandydata:
1. Udokumentowanego doświadczenia w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych. (w szczególności zakresy czynności/ ksero dyplomu).

WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.dolnyslask.pl/urzad/Article/id,1836.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-09-23
ostatnia aktualizacja: 2025-09-24
Komentarze
Polityka Prywatności