Numer oferty: StPr/25/0765
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: RATUSZOWA 5, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie czynności technicznych związanych z wprowadzaniem korespondencji urzędowej do systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
2. Prowadzenie powierzonych spraw związanych z korespondencją wewnętrzną, przyjmowanie przesyłek oraz korespondencją elektroniczną.
3. Odbieranie korespondencji za pomocą ePUAP i e-DORĘCZENIA.
4. Kompletowanie dokumentacji wnioskowej i analiza wniosków pod kątem spełnienia wymogów formalnych.
5. Prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany.
6. Prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji.
7. Wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień organów i obwieszczeń, pism sądowych i komorniczych oraz informowanie organów o terminach umieszczania ogłoszeń.
8. Przyjmowanie wpłat bezgotówkowych przy użyciu kart płatniczych za pomocą terminala oraz przygotowywanie dziennego zestawienia wpłat na potrzeby Referatu Finansowo-Budżetowego.
9. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych, w tym bezpośredni kontakt z IODO Urzędu Miasta i Gminy Wronki.
10. Informowanie interesantów Urzędu o: procedurach obowiązujących w Urzędzie, wysokości podatków i opłat obowiązujących na terenie gminy, zasadach naliczania i wysokości opłat skarbowych i opłat administracyjnych za czynności nieobjęte opłatą skarbową, sposobie załatwiania spraw, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych referatów lub na stanowiska pracy.
11. Wydawanie formularzy i wniosków dotyczących spraw załatwianych w Urzędzie.
12. Zapewnienie odpowiedniej informacji wizualnej w Urzędzie i dbałość o tablice informacyjne Urzędu.
13. Badanie opinii na temat jakości obsługi w Urzędzie.
14. Archiwizacja dokumentów.
15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Sekretarza Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Kandydatem na ww. stanowisko pracy może być osoba, która posiada:
1)obywatelstwo polskie,
2)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3)co najmniej wykształcenie średnie,
4)cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5)nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
Mile widziane:
1)wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja),
2)co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
3)dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu gminnego i instrukcji kancelaryjnej.
4)znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej i Internetu;
5)umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;
6)komunikatywność, wysoka kultura osobista, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
1)Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Wronki (biuro nr 6) ul. Ratuszowa 5; 64-510 Wronki lub listem poleconym na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2025 r. do godz. 15.00.
2)Na kopercie proszę dopisać słowa "Nabór na stanowisko ds. kancelaryjnych
3) Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu dokumentów podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie spełniający wymogów formalnych nie zostają dopuszczeni do postępowania sprawdzającego.
Szczegółowe informacje i dokumenty do pobrania na stonie internetowej urzędu: https://bip.wronki.pl/nabor-kandydatow-na-stanowisko-ds-kancelaryjnych.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY WRONKI
NIP: 7631002006
REGON: 000526966
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: RATUSZOWA 5, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Szafran
Nr telefonu: 672549513
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) Wypełniony kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru. https://bip.wronki.pl/nabor-kandydatow-na-stanowisko-ds-kancelaryjnych.html
2) Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje i umiejętności oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy oświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.
3) List motywacyjny.
4) Podpisane oświadczenia o:
a) posiadanym obywatelstwie;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Wronki (biuro nr 6) ul. Ratuszowa 5; 64-510 Wronki lub listem poleconym na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2025 r. do godz. 15.00.
Na kopercie proszę dopisać słowa "Nabór na stanowisko ds. kancelaryjnych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon