Numer oferty: StPr/25/1677
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Łużycka 25a, 75-111 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem i strategią finansową nadzór nad pracą zespołu, współudział w kształtowaniu i realizacji strategii finansowej spółki.
Controlling i budżetowanie prowadzenie procesu budżetowania, prognoz, analiz plan vs wykonanie oraz wsparcie w przygotowaniu planów rzeczowo-finansowych i wieloletnich.
Analizy i raportowanie przygotowanie informacji zarządczej i sprawozdawczej, analizy finansowe, kosztowe i rentowności projektów, wsparcie instytucji zewnętrznych (banki, audytorzy, URE).
Narzędzia i innowacje wdrażanie oraz optymalizacja narzędzi controllingowych (BI, LLM, AI) wspierających automatyzację procesów.
Współpraca operacyjna współdziałanie z innymi działami w celu usprawniania procesów i zwiększania efektywności organizacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 do 12 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość, controlling, ekonomia, zarządzanie),
- mile widziane dodatkowe studia podyplomowe z obszaru controllingu, zarządzania projektami lub analityki danych,
- strategiczne i analityczne myślenie,
- zdolność kierowania zespołem i budowania zaangażowania,
- bardzo dobra organizacja pracy, planowanie i terminowość,
- skrupulatność i dbałość o szczegóły przy jednoczesnym zachowaniu perspektywy całości,
- inicjatywa w poszukiwaniu usprawnień i rozwiązań zwiększających efektywność,
- umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i przekładania ich na czytelną informację zarządczą,
- biegła obsługa narzędzi MS Excel, Power BI oraz znajomość systemów ERP,
- doświadczenie w pracy z narzędziami BI, bazami danych, rozwiązaniami AI/LLM,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją finansową i raportami,
- doświadczenie w pracy w spółce kapitałowej,
- gotowość do udziału w projektach transformacyjnych i cyfryzacyjnych,
- proaktywna postawa, nastawienie na rozwój i optymalizację procesów
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKA ENERGETYKA CIEPLNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6690501466
REGON: 33009149300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 75-111 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na okres 1 roku, a następnie na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się na stronie http://meckoszalin.pl/praca/