Numer oferty: StPr/25/0318
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przejmowanie nieruchomości w posiadanie,
Zawieranie umów dzierżawy, najmu, użyczenia,
Prowadzenie rejestru mienia komunalnego,
Przygotowanie dokumentacji oraz projektów umów dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu realizowanych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Data zakończenia: 14.10.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 do 7 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera Word, Excel
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) zweryfikowane na podstawie dokumentów:
* wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: geodezyjny, prawniczy lub administracyjny,
* co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy,
* minimum 3 lata doświadczenia w administracji publicznej lub geodezji lub obrocie nieruchomościami,
* znajomość obsługi komputera, pakietu Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych,
* pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
* brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
* nieposzlakowana opinia,
* obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b)zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej:
* znajomość przepisów:
* ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
* ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
* ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
* ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
* ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
* rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Wymagania dodatkowe:
* prawo jazdy kat. B,
* doświadczenie w pracy w administracji samorządowej będzie dodatkowym atutem,
* odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
* umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
* wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu,
* wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
NIP: 5291214227
REGON: 000524789
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja publiczna oraz polityka ekonomiczna i społeczna
Adres www: www.grodzisk.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Dunaj
Nr telefonu: 224634607
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* list motywacyjny,
* C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
* kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru załącznik nr 1,
* skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty,
* skany dokumentów pracy dokumentujących staż pracy i doświadczenie wymagane w pkt 1a ( świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu oraz dokumenty, referencje potwierdzające wymagane doświadczenie);
* podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2:
* skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie.
Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Zgłoszenia udziału w naborze prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego w terminie od 18 września 2025 r. do 29 września 2025 r.
Dokumenty aplikacyjne wyślij do Urzędu za pomocą poniższego PRZYCISKU: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=13a47540c1a947d7b44e04d273e1c132, Termin: od 18 września 2025 r. do 29 września 2025 r.