Numer oferty: StPr/25/0808
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
a) przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek pocztowych i paczek,
b) rozprowadzanie i dekretacja dokumentów do poszczególnych referatów,
c) wprowadzanie i rejestracja pism, wniosków i podań w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
d) przyjmowanie faktur,
e) przyjmowanie ofert pracy,
f) generowanie raportów korespondencji przychodzącej.
2. Przygotowywanie korespondencji i przesyłek pocztowych do wysyłki oraz przygotowywanie wydruków książki nadawczej przesyłek pocztowych, wysyłanie korespondencji oraz generowanie raportu.
3. Obsługa interesantów, a w szczególności:
a) udzielanie interesantom informacji i wszelkich porad na temat Urzędu i Jednostek organizacyjnych,
b) udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków, druków, podań oraz weryfikowanie kompletności składanych dokumentów,
c) udostępnianie wzorów wniosków wraz z instrukcją ich wypełniania.
4. Wykonywanie czynności związanych ze składaniem reklamacji na przesyłki pocztowe.
5. Pomoc przy wydawaniu i zamawianiu materiałów biurowych dla potrzeb pracowników Urzędu Gminy.
6. Obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, kopiarka). 7. Informowanie interesantów o zakresach działania poszczególnych referatów Urzędu oraz ich lokalizacji.
8. Realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów.
9. Wykonywanie zadań obowiązujących na stanowisku pracy w Sekretariacie Wójta w ramach zastępstwa.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.
Aplikacja online pod linkiem:https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110322025,p708654837
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- średnie i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany).
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, a także o rachunkowości,
2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
3) doświadczenie w pracy z obsługą interesantów oraz obsługą korespondencji,
4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność organizacyjna,
5) obowiązkowość, rzetelność i dokładność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Podbielska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110322025,p708654837