Numer oferty: StPr/25/0575
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1.kierowanie bieżącą działalnością podległego Wydziału, a w szczególności właściwy podział pracy;
2.nadzorowanie i egzekwowanie sprawnego, terminowego i rzetelnego wykonania obowiązków;
3.przedkładanie projektów uchwał, sprawozdań i informacji Wójtowi Gminy Pomiechówek z zakresu realizowanych zadań;
4.organizowanie ćwiczeń, gier decyzyjnych i treningów z zakresu ochrony ludności;
5.nadzorowanie wykonywania zadań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy Pomiechówek;
6.opracowywanie i aktualizowanie planów zarządzania kryzysowego;
7.nadzór nad zapewnieniem funkcjonowania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w tym całodobowego przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego;
8.nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności;
9.koordynacja spraw związanych z zapewnieniem realizacji zadań stałego dyżuru;
10.koordynowanie spraw z zakresu świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz przygotowania obrony państwa albo zwalczania klęsk żywiołowych, likwidacji ich skutków oraz zarządzania kryzysowego;
11.realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej, w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa, wykrywanie i rozpoznawanie zagrożeń, zapewnienie warunków do ochrony ludności, ostrzeganie i alarmowanie ludności o zagrożeniach, tworzenie zasobów ochrony ludności oraz przygotowywanie do ich funkcjonowania jako obrony cywilnej w czasie stanu wojennego lub wojny;
12.planowanie i realizowanie zadań w ramach obowiązku obrony wynikających z ustawy z dnia 11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny poprzez zapewnienie odpowiedniego zaplecza techniczno-organizacyjnego dla kierowanych przez Wójta Gminy i miejscowej ludności poprzez opracowanie odpowiednich procedur w zakresie przekazywania informacji i decyzji dotyczących obronności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 12 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: I.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA
NIEZBĘDNE:
1)
Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2)
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3)
Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)
Wykształcenie wyższe, pożądane administracja w zakresie bezpieczeństwa państwa;
5)
Minimum 5 lat doświadczenia w służbach mundurowych ;
6)
gotowość do poddania się weryfikacji w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne;
7)
Nieposzlakowana opinia;
8)
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
9)
znajomość regulacji prawnych z zakresu zadań związanych z obroną cywilną, zarzadzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego;
10)
znajomość regulacji prawnych z zakresu:
ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.);
ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2024 r. poz. 248 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024r. poz. 1907);
ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1389);
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa realizowanych przez organy administracji rządowej, organy samorządu terytorialnego i przedsiębiorców (Dz. U. poz. 73);
ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. z 2025 r. poz. 112).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Pomiechówek
NIP: 5311296956
REGON: 000546590
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1)
List motywacyjny.
2)
CV.
3)
Oryginał kwestionariusza osobowego.
4)
Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie.
5)
Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe.
6)
Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).
7)
Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści: Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
VI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze- Kierownik Wydziału Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Gminy Pomiechówek w terminie do dnia 26.09.2025 r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu oferty do Sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, pokój nr 10).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 30.
Nabór składa się z dwóch etapów: - selekcji wstępnej analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru, zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://pomiechowek.bip.net.pl/?c=427