Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 września 2025 (wtorek)

Starszy referent w sekcji ewidencji, opracowywania i udostępniania zasobów - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-09-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Toruniu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1511

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie
odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz
zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnianie;
- udostępnianie zasobu poprzez przekazanie informacji w nich zawartych w postaci reprodukcji
wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
- tworzenie i aktualizacja komputerowych baz danych wykorzystywanych w Archiwum, w celu
rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalania systemu wyszukiwania danych;
- współudział w prowadzeniu skontrum zasobu archiwalnego;
- aktualizowanie ewidencji zasobu archiwalnego zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych;
- udostępnianie archiwaliów w Pracowni Udostępniania Akt;
- zaznajamianie z aktualnymi aktami normatywnymi dot. ochrony danych osobowych, ochrony
informacji niejawnych, przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
a także zasad udzielania pierwszej pomocy i innych, mających związek z wykonywaniem
powierzonych obowiązków oraz ich przestrzeganie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 13.10.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: 7.00-15.00
Kwota wynagrodzenia zasadniczego: 5500,00 zł. + wysługa,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy archiwiści i pokrewni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (niezbędne):
- wykształcenie: średnie/wyższe,
- wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) staż pracy
ogółem udokumentowany świadectwami pracy,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: Archiwistyka i zarządzenie dokumentacją, Historia;
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych oraz bardzo dobra znajomość zasad
pisowni i interpunkcji języka polskiego;
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego;
- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność;
- odporność na stres;
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych,
ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz resortu obrony
narodowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Toruniu
NIP: 9562288838
REGON: 34090172500125
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261432941
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego
do dostępu do informacji niejawnych;
- w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa osobowego - oświadczenie o wyrażeniu zgody
na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2019.742 t.j. z późn. zm.);
- kopie dotychczasowych świadectw pracy potwierdzających posiadanie doświadczenia w pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania).
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do dnia 30.09.2025 r.;
- decyduje data wpływu oferty do urzędu;
- miejsce składnia dokumentów:
Archiwum Wojskowe w Toruniu
ul. Gen. Józefa Chłopickiego 1-7
87 105 Toruń
Informacje inne:
- kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu
i rozmowy wstępnej;
- wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
- aplikację należy składać w kopercie zamkniętej w siedzibie Archiwum, pocztą na adres
korespondencyjny z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko Starszego referenta w Sekcji Ewidencji,
Opracowywania i Udostępniania Zasobu;
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
- oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie, nieodebrane przez niezatrudnionych
kandydatów, zostaną zniszczone po zakończeniu procesu rekrutacji;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261-432-941 w godz. 8.00-14.00;
- budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, bez podjazdu dla wózków
inwalidzkich, w budynku brak windy osobowej.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Archiwum Wojskowe z siedzibą w Toruniu, przy
ul. Generała Józefa Chłopickiego 1-7. Mogą Państwo kontaktować się z nami poprzez numer telefonu
261-432-946, pocztą elektroniczną awt@ron.mil.pl, poprzez ePUAP i e-Doręczenie lub pocztą
tradycyjną.
2. Mogą Państwo kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych drogą telefoniczną
261-432-900, pocztą elektroniczną: awt.iod@ron.mil.pl, lub pocztą tradycyjną.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane niewymagane
przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane
na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy
podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Jednakże
ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane
w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
5. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie są usuwane,
a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy.
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa.
7. Przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych,
b) prawo do sprostowania swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
c) prawo sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli
dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku
prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 30.09.2025 r., Godziny : 08:00-14:00

opublikowano: 2025-09-19
ostatnia aktualizacja: 2025-09-25
Komentarze
23 października 2025 (czwartek)
Spawacz - Mników, małopolskie
24 października 2025 (piątek)
Asystent ds. produkcji - Zamość, lubelskie
30 września 2025 (wtorek)
Monter mebli - Rzęgnowo, mazowieckie
24 października 2025 (piątek)
Osoba sprzątająca - Trzebinia, małopolskie
24 października 2025 (piątek)
Podinspektor - Zgierz, łódzkie
25 października 2025 (sobota)
Piekarz - Kamieńsk, łódzkie
3 października 2025 (piątek)
Sprzedawca - Uszew, małopolskie
27 października 2025 (poniedziałek)
Magazynier - Uniszki-Cegielnia, mazowieckie
16 października 2025 (czwartek)
Kucharz - Lublin, lubelskie
10 października 2025 (piątek)
Konserwator - Lublin, lubelskie
25 października 2025 (sobota)
Cukiernik - Kamieńsk, łódzkie
Polityka Prywatności