Numer oferty: StPr/25/0504
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 87-700 Rudunki 25, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie prostych pism urzędowych wewnętrznych i zewnętrznych. Prowadzenie dokumentacji związane z zakupem i przyjęciem na stan środków trwałych i urządzeń. Likwidacja środków trwałych - dokumentacja do księgowychj. Gospodarka odpadami - współpraca z firmami prowadzącymi recykling. Obsługa urządzeń biurowych (drukarki, kserokopiarki, skanery, niszczarki). Udział w przygotowywaniu raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane uprawnienia i doświadczenie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO "DRÓBALEKS" SPÓŁKA JAWNA K. ŚMIESZNY, M. MROCZKOWSKA
NIP: 8911013721
REGON: 910169051
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 87-700 Rudunki 25, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: KAZIMIERZ ŚMIESZNY
Nr telefonu: 54-282-4696
E-mail: drobaleks@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, LIST MOTYWACYJNY
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail