Numer oferty: StPr/25/1507
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Watzenrodego 17, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - pilnowanie terminów przeprowadzania obowiązkowych kontroli zgodnie z Prawem Budowlanym, a także wynikających z dokumentów dotyczących urządzeń znajdujących się na nieruchomości i innych ustaleń.
- dokonywanie rozliczeń mediów i kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej dla lokali mieszkalnych i użytkowych oraz przekazywanie do księgowości danych do wystawiania not.
- dokonywanie systematycznych przeglądów (minimum raz w tygodniu) nieruchomości, składanie sprawozdań z tych czynności oraz kontrolowania jakości usług w zakresie wywozu nieczystości, wodno-kanalizacyjnej, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu.
- udział w przeglądach gwarancyjnych i zasiedleniach budynków.
- zgłaszanie wszelkich praw i prac remontowych przełożonemu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy: 7:00-15:00
Praca na czas określony : 3 miesiące
Oferujemy:
1. Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
2. Narzędzia niezbędne do pracy
3. Możliwość rozwoju zawodowego
4. Pracę w profesjonalnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: zarządca nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- 2 lata doświadczenia zawodowego
- obsługa komputera MS Ofice
- Prawo kat. B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
1. Wykształcenie wyższe lub średnie
2. Mile widziana licencja zarządcy Nieruchomości
3. Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku
4. Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi
5. Umiejętność tworzenia planów gospodarczych i projektów uchwał
6. Umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
7. Biegła znajomość pakietu MS Office
8. Prawo jazdy kat. B
9. Dyspozycyjność
10. Dobra organizacja pracy
11. Odporność na stres
12. Sumienność i punktualność
Mile widziane:
1.Certyfikat Zarządcy Nieruchomości.
2. Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
NIP: 9561805065
REGON: 870485050
Krótki opis działalności gospodarczej: Budowanie mieszkań na wynajem, administrowanie własnym zasobem.
Adres www: www.ttbs.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Watzenrodego 17, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ilona Rad
E-mail: rekrutacja@ttbs.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty.
1. List motywacyjny i CV.
2. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
w terminie do dnia 14.09.2025 r. elektronicznie na rekrutacja@ttbs.pl lub do siedziby Spółki przy ul. Watzenrodego 17 w Toruniu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane w ogłoszeniu o naborze dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 14.09.2025 r.